Frenada en sec a la dinàmica de l'OAR Gràcia masculí

Els de Pere Ayats, molt llastrats per les baixes, van caure a la pista de La Roca (26-23)

Publicat el 01 de desembre de 2025 a les 11:17

Després de treure el cap i començar a veure la llum al final del túnel amb els dos triomfs consecutius, l'OAR masculí va tornar a caure a la pista de La Roca (26-23). Els de Pere Ayats van pagar les nombroses baixes en un partit en què van anar a contracorrent des de l'inici. Els del Vallès Oriental van manar des del primer parcial i, malgrat que la primera reacció dels graciencs va ser bona, igualant el marcador a l'equador, els locals es van distanciar abans del descans amb una renda de cinc gols (14-9).

Al segon temps, va intentar el conjunt verd-i-blanc tornar a acostar-se, però La Roca va anar mantenint una distància còmoda de tres o quatre gols en tot moment. Dani Peiró va tornar a ser el jugador més destacat en atac per al conjunt d'Ayats amb sis gols, que el situen com a màxim golejador del grup després de dotze partits. La jornada va ser especialment negativa per a l'OAR que va caure fins a la tretzena posició per les victòries de diversos rivals pròxims. No s'atura la Primera Nacional: dijous (20:45 h) els graciencs rebran l'UEH Calella al Boccaccio amb l'objectiu de reprendre el rumb després d'aquesta ensopegada.

El femení, per la seva banda, va tenir descans aquest cap de setmana perquè la composició dels grups va deixar un nombre imparell. Handbol Onda i Marni Rosval van guanyar els seus duels i ajusten la classificació a la zona alta situant-se a dos punts del conjunt gracienc. Igual que en el masculí, l'equip de Pol Ibáñez afronta ara un duel entre setmana, dimecres, també al Boccaccio a les 20:45 h amb un derbi vallesà davant del Sant Quirze, novè a la taula.