ARA A PORTADA
Arriba Motor: el portal de l'actualitat automobilística, a Diari de Sabadell
- El Diari llança un butlletí amb les novetats setmanals de Castellar del Vallès
Publicat el
13 de desembre de 2022 a
les 18:27
El Diari de Sabadell posa en marxa un nou canal, Motor, dedicat al sector automobilístic per apropar a tots els lectors aquells continguts relacionats amb el món del motor. Aquest canal, que estarà disponible a tots els dispositius, és un braç més del suplement que des de l'octubre del 2018, surt en l'edició impresa del Diari de forma mensual.
Amb un estil renovat i amb una major freqüència de publicacions, en aquest nou canal hi haurà informació de tota mena, des de les últimes novetats en vehicles i motocicletes, dades del mercat de l'automoció, passant per reportatges fins al seguiment dels diversos pilots que té la ciutat arreu del món. Així mateix, tampoc deixarem de banda aquells 'must' per conduir de manera més segura i eficient.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
DS Motor
Pol Gibert (Circuits de Catalunya): "Montmeló no és només un circuit per a vips, és un circuit popular. La gent estalvia per pagar l'entrada"
-
DS Motor
Ippon Motor Vallés presenta el nou RAV4: “Volem fer partícips als sabadellencs de les novetats de Toyota”
-
DS Motor
Superwagen presenta la nova generació del Volkswagen T-Roc
-
DS Motor
Pepe Martí fa el salt a la Fórmula E amb l'equip CUPRA KIRO
-
DS Motor
Jordi San Andrés, l'enginyer sabadellenc que treballa amb Fernando Alonso
-
DS Motor
Pepe Martí, a Macau amb els colors de Red Bull