ARA A PORTADA
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
-
Castellar del Vallès Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF Marc Béjar Permanyer
L'Estruch tanca la temporada amb 10.000 espectadors
Cultura i oci
Els espectacles de teatre han aconseguit un 92% d'ocupació
- Sol a dojo i molta calor
Publicat el
23 de juliol de 2018 a
les 16:22
Fins a 9.839 persones han sigut espectadors a les activitats programades a Ca l'Estruch. En teatre, 942 persones; en dansa i nous formats, 1.400; en música, 789; en circ i programació familiar, 1.693; en performances, presentacions i tallers de NauEstruch, 355, i en MediaEstruch, 820. Finalment, en activitats pedagògiques, hi han participat 3.423 persones.
Pel que fa el percentatge d'ocupació en els espectacles teatrals ha sigut superior a l'any passat, amb un 92% respecte el 83% de la passada temporada.
Aquesta valoració, positiva des de l'Ajuntament, arriba després que el passat 10 de juliol s'anunciés que l'ocupació general dels teatres sabadellencs, entre ells Ca l'Estruch, ha augmentat un 5% respecte la temporada passada.
També es va anunciar part de la programació de la següent temporada amb una aposta clara pel circ, dansa i teatre pel que fa l'Estruch amb Pepa Plana i Orobitg, Uncia, de Danae Dimitradi o Myres, de la companyia Grop.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Dibuixar per mirar: els Urban Sketchers reivindiquen la memòria arquitectònica de Sabadell
-
Cultura i oci
Dues companyies de Sabadell actuaran al Fòrum Vallesà Amateur de Teatre
-
Cultura i oci
El patrimoni històric i l'art de Sabadell s'exhibiran durant la Festa Major
-
Cultura i oci
150 Saballuts porten els castells de Sabadell fins a Estocolm: "És un orgull!"
-
Cultura i oci
David Vila i Ros publica ‘La llengua i tu’, una defensa del català des de l’ús quotidià
-
Cultura i oci
Com sona l’estiu a Sabadell?