ARA A PORTADA
"Sabadell Aixeca el Teló" arrenca la temporada teatral
Les quatre institucions van presentar les obres d'aquesta temporada
- El temps: Un cap de setmana dels núvols al sol
Publicat el 21 de setembre de 2018 a les 10:45
Actualitzat el 21 de setembre de 2018 a les 17:34
Sabadell Teatre Associació va celebrar ahir la gala "Sabadell Aixeca el Teló" que marca l'inici de la temporada teatral a la ciutat. I ho va fer coincidint amb el seu cinquè aniversari. La STA la formen La Joventut de la Faràndula, el Teatre Sant Vicenç, el Ciervo Teatre i el Teatre del Sol, i les quatre institucions van presentar les obres d'aquesta temporada i també es va poder veure una petita mostra d'algunes d'elles.
En l'acte, presentat pels actors Santi Ricart i Mireia Llunell, també es va aprofitar per fer un homenatge a l'actor sabadellenc Francesc Moragas per tota una vida dedicada al teatre de Sabadell. I la representació del consistori també va dir-hi la seva, ja que el tinent d'Alcalde Joan Berlanga, va aprofitar per agrair la feina feta a les institucions teatrals de la ciutat i va remarcar la importància de la seva tasca. Més tard a l'acte també va assistir-hi l'alcalde Maties Serracant, tot i que no va pujar a l'escenari.
A la gala també van participar-hi les dues escoles que participen en la Mostra de Teatre Escolar: Cifuentes i Enric Casassas, que van aprofitar per mostrar algunes de les escenes de les obres que presentaran aquesta temporada amb els seus alumnes.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Els 10 espectacles que marcaran l’inici de 2026
-
Cultura i oci
Valsos, memòria i ironia per començar l’any a la Faràndula
-
Cultura i oci
La marca que vesteix Laura Escanes per Cap d'Any, Shakira a la boda de Messi i Lady Gaga a París
-
Cultura i oci
Il·lús Teatre: 31 miralls per a la reflexió humana
-
Cultura i oci
Un documental relata la història del segell sabadellenc PICAP
-
Cultura i oci
FOTOS | L'Orfeó de Sabadell protagonitza el concert de Sant Esteve