ARA A PORTADA
Les carrosses de la Cavalcada es podran veure des d'avui al Vapor Reial
Cultura i oci
Les carrosses de la Cavalcada es podran veure des d'avui a Fira Sabadell
- Troben una furgoneta robada totalment cremada
Publicat el
03 de gener de 2019 a
les 10:05
Actualitzat el
03 de gener de 2020 a les
16:23
Les carrosses que utilitzaran Ses Majestats per recórrer Sabadell en la Cavalcada aquest diumenge 5 de gener a la tarda estaran exposades al públic aquest 3 i 4 de gener, de 17h a 20:30h, a Fira Sabadell. Tant aquest dijous 3 com aquest divendres 4 de gener es faran visites al Vapor Reial per tal que els infants i els familiars puguin visitar les instal·lacions on els obrers de la ciutat treballen per ajudar els Reis i posar-ho tot a punt per la seva arribada a la ciutat.
A banda, també s'exposaran les novetats previstes a la Cavalcada que es celebrarà el pròxim dissabte. Entre algunes d'aquestes novetats hi ha les 3 noves carrosses que lluiran els 3 reis mags aquest any, cada una amb una temàtica diferent passant per l'aire, terra i mar.
Un grup d'obrers i obreres sabadellencs acompanyaran el públic en un recorregut per l'interior del vapor, al llarg del qual els visitants podran veure les Carrosses Reials de prop i adonar-se de la feinada que suposa tenir-ho tot a punt.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
"Ningú no espera quatre violoncels tocant ‘Flying free’"
-
Cultura i oci
L’Escola d’Òpera de Sabadell escull tres joves promeses
-
Cultura i oci
Com convertir un pàrquing en una desfilada de moda
-
Cultura i oci
Joan Carreras interpreta els neguits de Shakespeare que avui dia pots trobar a 'X'
-
Cultura i oci
"Vivim en un bucle mental. El primer pas és prendre’n consciència"
-
Cultura i oci
Els escriptors de Sabadell triomfen en els grans premis literaris del país