ARA A PORTADA
-
Sabadell FOTOS | La Race for Life desafia la pluja i omple Sabadell de solidaritat contra el càncer de mama León Guerrero
-
-
Sabadell Marcial Peralejo (Ayuda Directa), homenatjat a Sri Lanka per la seva trajectòria solidària Marta Ordóñez
-
-
Esports El CE Sabadell, davant d'un segon desplaçament consecutiu en "un dels estadis més complicats de la lliga" Marc Segarra Rodríguez
- El temps: divendres de cel ras
Publicat el
18 de febrer de 2019 a
les 15:44
Actualitzat el
18 de febrer de 2019 a les
15:45
La Coral Cantaires de Can Feu celebrava dissabte 25 anys, i van bufar les espelmes amb allò que fan millor: cantar. A l’Auditori de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 i acompanyats pel Xavi Teruel -que els va dirigir- i l’Emili Tost -que va tocar el piano-, els membres de la coral van atrevir-se amb havaneres, ranxeres -amb barrets mexicans!-, sardanes i, fins i tot, amb un fragment d’una òpera de Verdi.
“Va ser una passada, ens ho vam passar genial i estava tot ple fins a dalt!”, celebra la Mercè Canalies, la cantaire que porta més anys al grup. A l’acte no només van actuar els Cantaires: també els seus nets. Catorze nens i nenes van pujar a l’escenari per interpretar algunes cançons i acompanyar els seus avis i àvies.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Un deixeble de Ferran Adrià agafa la direcció de la Taverna Ümet
-
Cultura i oci
L’amor poètic a la ciutat gris plom, de naus i descampats
-
Cultura i oci
FOTOS | Gran estrena de 'L'elisir d'amore' a la Faràndula
-
Cultura i oci
"'Ho sé tot' és una pel·lícula de quilòmetre zero, però no volem que sigui només local"
-
Cultura i oci
De residus a obres d’art brut, el món interior de 'Vito'
-
Cultura i oci
Fèlix Colomer: "Jordi Pujol era un enamorat de Badia, encara que ningú el votés"