ARA A PORTADA
-
-
"L'enviament d'alertes als mòbils és limitat i la gent ha d'entendre que, quan en rep, és perquè la situació és greu" Marc Béjar Permanyer
-
Els minoritaris del Banc Sabadell inicien una nova etapa post opa, ampliant els membres de la junta Manel Camps
-
-
Tècnics superiors sanitaris de tot el país reclamen "més reconeixement": "Som importants quan interessa" Jan Cañadell Puigmartí
Laia Codina i Anna Fité conviden els nens a crear un conte acordió
- El temps: cel serè (i calor) dia i nit
Publicat el 28 de juny de 2019 a les 12:41
Actualitzat el 28 de juny de 2019 a les 19:06
Els contes es poden explicar de moltes maneres: a cau d’orella, vora la llar de foc… o, fins i tot, mitjançant un acordió. Aquesta darrera tècnica serà la protagonista del taller Ilustramos un cuento acordeón, que la guionista i escriptora Anna Fité i la il·lustradora Laia Codina impartiran a partir de dilluns a l’Espai Cultura de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859.
“Jo havia fet tallers d’il·lustració a diversos centres cívics, però sempre sobre la base de relats clàssics, i ja feia temps que volia fer tallers de contes d’autoria integral: tant el text com els dibuixos”, apunta Codina, que compagina la seva tasca d’il·lustradora -sota el pseudònim Cucatraca- amb la docència.
Quan va comentar amb Fité aquesta idea, totes dues es van engrescar, i el resultat és un taller estiuenc de cinc sessions -de l’1 al 5 de juliol- dirigit a nens i nenes d’entre set i dotze anys.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
L'Observa espera arribar a les 5.000 persones de públic cada dia
-
Cultura i oci
Arnau Aguilar: "Em vaig deixar d’estimar, i amb el disc m’he trobat"
-
Cultura i oci
El retorn de Pura Ceba, un rumor o una certesa?
-
Cultura i oci
Éspecat, l’oli que recupera la vida de barri a la Creu Alta
-
Cultura i oci
El 9 de la Borriana s'acomiada: "Volem que se'ns recordi pels nostres plats"
-
Cultura i oci
Una artista viatjada amb els ulls ben oberts per aprendre