ARA A PORTADA
-
Sabadell Un de cada cinc alumnes de Sabadell comença el curs amb beca menjador i 1.800 sol·licituds es queden sense ajut Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Esports Primera derrota de la temporada del CE Sabadell a la Lliga Hypermotion Marc Segarra Rodríguez
-
Sabadell Sabadell tindrà una nova Oficina d'Atenció Ciutadana de la Generalitat a principis del 2027 Jan Cañadell Puigmartí
-
-
- El temps: cel serè (i calor) dia i nit
Publicat el
28 de juny de 2019 a
les 12:41
Actualitzat el
28 de juny de 2019 a les
19:06
Els contes es poden explicar de moltes maneres: a cau d’orella, vora la llar de foc… o, fins i tot, mitjançant un acordió. Aquesta darrera tècnica serà la protagonista del taller Ilustramos un cuento acordeón, que la guionista i escriptora Anna Fité i la il·lustradora Laia Codina impartiran a partir de dilluns a l’Espai Cultura de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859.
“Jo havia fet tallers d’il·lustració a diversos centres cívics, però sempre sobre la base de relats clàssics, i ja feia temps que volia fer tallers de contes d’autoria integral: tant el text com els dibuixos”, apunta Codina, que compagina la seva tasca d’il·lustradora -sota el pseudònim Cucatraca- amb la docència.
Quan va comentar amb Fité aquesta idea, totes dues es van engrescar, i el resultat és un taller estiuenc de cinc sessions -de l’1 al 5 de juliol- dirigit a nens i nenes d’entre set i dotze anys.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Les anècdotes dels catalans, convertides en una comèdia
-
Cultura i oci
El talent de Sabadell assalta la temporada teatral de Barcelona
-
Cultura i oci
Mor l'actor, director i poeta Manel Dueso als 73 anys
-
Cultura i oci
Sabadell sintonitza amb 31 FAM
-
Cultura i oci
"Més xops però més vius" amb l’espectacle de Doctor Prats
-
Cultura i oci
FOTOS | La Banda de Música de Sabadell porta el so de la cobla a la plaça de Sant Roc