ARA A PORTADA
31 FAM: "Les nostres lletres són reals, és viscut 100%"
- El temps: la calma després de la tempesta
Publicat el
05 de setembre de 2019 a
les 12:58
Actualitzat el
06 de setembre de 2019 a les
12:11
31 FAM, grup de música urbana de Sabadell que fusiona trap, dancehall, reggaeton i RnB, té tres cançons amb més d’un milió de reproduccions a la plataforma musical Spotify: Sincero, Valentina i Males cares. Quan els micros s’apaguen, els membres d’aquesta família (Kid Pi, Joey C, Lil Didi, Bandam, AAA i Koalekay, de 18 i 19 anys) treballen o estudien –en el cas de Joey C, a la universitat als Estats Units–.
Què ens podeu dir del proper concert a la Festa Major? Cantaran [els] Flashy Ice Cream, col·legues nostres d’aquí. Després, començarem amb la intro, cançons de l’àlbum [TR3TZE], col·laboracions i els temes de sempre.
Les vostres lletres són ficció o realitat? És tot real, excepte algunes coses que són metàfores. És tot viscut 100%.
Quin simbolisme té ‘Valentina’? L’artista Deva (abans, D’Valentina), va treure dues cançons fortes: Nothing’s Forever i Checks. El Joel va fer un beat molt tropical; es va inspirar en la Deva i es deia projecte D’Valentina. No vam fer Valentina pensant en una noia; és un concepte: la vida que portem, la transició. Passem moltes nits fora, de concerts... Estem portant una vida que no portàvem.
Com ha canviat el vostre estil de vida? Sortim més, entrem gratis a algunes discos, anem d’hotels, la gent et para... Però seguim anant amb els amics de sempre i fent la música com el primer dia.
Barrejar català, castellà i anglès és un tret d’identitat? És diferent, però cadascun de nosaltres canta com se sent més còmode.
Quins artistes sabadellencs recomaneu? Zeus –en uns anys, s’estarà menjant tot el panorama nacional–, Las Jotas, Flashy Ice Cream, Chill C i Mr. Mad.
Què teniu preparat? El concert a Sala Apolo (novembre). Estem mirant de sortir de Catalunya (València, Palma i Andorra). I tenim coses preparades que estan molt bé: esteu atents a les xarxes!
31 FAM actuarà a la festa major divendres a la nit, a les 23.30 h a l’Eix Macià, conjuntament amb Flashy Ice Cream.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Brodas Bros traslladen l'univers hip-hop al públic infantil
-
Cultura i oci
Henry Méndez sorprèn Sabadell amb un concert inesperat a la plaça del Doctor Robert
-
Cultura i oci
El curset de cinema per a majors de 65 anys que triomfa a Sabadell: "Hi treballem de tot"
-
Cultura i oci
Jan D. Casablancas: "Sento que amb mi es van llançar una mica a la piscina"
-
Cultura i oci
La Creu Alta posa en marxa un concurs de còmic
-
Cultura i oci
Poesia al cementiri per a quan les paraules es trenquen