ARA A PORTADA
-
Un gol a l'últim segon de Judith Forca classifica l'Astralpool CN Sabadell per a la final de Copa de la Reina Marc Segarra Rodríguez
-
Oriol Rifer, escollit cap de llista de la Crida per Sabadell a les eleccions municipals Aleix Pujadas Carreras
-
Remuntada de líder del CE Sabadell a la Nova Creu Alta Marc Segarra Rodríguez | Sílvia Fernández Sequero
-
El teixit empresarial alerta que la inestabilitat internacional "no és positiva" per a les empreses Manel Camps
-
David Cid (Comuns): "Hem posat el primer raïl del tramvia entre Sabadell, Terrassa i la UAB" Albert Acín Serra
Bruno Oro, l'home de les mil cares, omplirà avui l'Estruch
- Eines innovadores per fer competitiu el petit comerç
Publicat el
26 d’octubre de 2019 a
les 09:00
Actualitzat el
26 d’octubre de 2019 a les
09:09
Bruno Oro (Barcelona, 1978) aterra avui a l’Estruch per presentar Immortal. L’element clau de l’obra és, precisament, que l’artista es desdobla en multitud de personatges que gaudiran de la immortalitat, però també la patiran. I finalment, s’hi enfrontaran.
Acompanyat per dos dels creadors teatrals de ciència-ficció més potents –Marc Angelet i Alejo Levis–, aquest artista polifacètic es planteja preguntes polèmiques: Què faries si haguessis d’aguantar el sogre fins a la fi dels temps? Què faries si estiguessis obligat a treballar 200 anys més en aquella feina que no t’agrada?
Oro manté així la seva carrera enfocada als escenaris teatrals –ha actuat en una dotzena d’obres–, tot i que va saltar a la fama a Catalunya gràcies a les seves imitacions a diferents programes de TV3, com Polònia i Crackòvia. També ha participat en serials com Plats bruts i El cor de la ciutat i del programa radiofònic Minoria Absoluta (Rac1). I fins i tot ha publicat tres discos d’inspiració italiana. Són mil cares. Encara en té més.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Els poemes secrets de Tomàs Pladevall
-
Cultura i oci
Casi Gòdia Casablancas canvia l’escaire pel pinzell
-
Cultura i oci
Marcelo González, un 'metge de l’ànima' als camps de refugiats
-
Cultura i oci
Jordi Boixaderas, un científic nuclear a la Villarroel
-
Cultura i oci
'La Ilíada' amb visió de gènere: un nou club de lectura a la Biblioteca Vapor Badia
-
Cultura i oci
'Dorayakis', el nou tema de Flashy Ice Cream i 31FAM rodat per tot Sabadell