ARA A PORTADA
Un festival per començar a estimar l'art, des de ben menuts
El Més Petit de Tots omple l'Estruch d'activitats
- Lleu repunt del mercuri
Publicat el
16 de novembre de 2019 a
les 19:04
Actualitzat el
17 de novembre de 2019 a les
19:36
Els infants també són sensibles a l’art. Els inunda els sentits i –igual que els adults- s’emocionen, vibren i queden sorpresos. Per tant, és molt necessari que hi hagi programació exclusiva per ells, i de qualitat. D’això s’encarrega, des de fa 15 anys, el Festival El Més Petit de Tots, dirigit a nens i nenes de 0 a 5 anys.
L’Estruch ha acollit aquest matí el gruix més important d’activitats del festival sabadellenc, que atrau a més d’una quinzena de companyies. I no només catalanes, també de Noruega, França, Bèlgica, Holanda, Sèrbia i Suècia. Centenars d’infants han jugat i gaudit de teatre, música i altres espectacles, gràcies a diferents propostes que fan viure noves experiències a la canalla. "Estem molt contents. Ha sortit el sol i s'ha omplert de famílies. Totes les activitats han fluït de manera tranquil·la, com ha de ser", celebrava Eulàlia Ribera, directora del Festival.
Entre d’altres, algunes de les activitats de les quals s’ha pogut aprendre, gaudir i experimentar, durant aquest dissabte, han estat ‘Una òpera de paper’, ‘Musicals per als més menuts’ o, per exemple, el viatge sonor de la companyia holandesa Klank.
Els inflables de ‘L’hora del patí’ han estat concorreguts durant tot el matí, així com altres espais: el Lab per a infants de 0 a 3 anys i les sales Petites Literatures i Com un llum, que hipnotitzava a través d’efectes lumínics.
https://twitter.com/DiariDeSabadell/status/1195685648461631489
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Henry Méndez encén Sabadell amb un concert sorpresa a la plaça del Doctor Robert
-
Cultura i oci
El curset de cinema per a majors de 65 anys que triomfa a Sabadell: "Hi treballem de tot"
-
Cultura i oci
Jan D. Casablancas: "Sento que amb mi es van llançar una mica a la piscina"
-
Cultura i oci
La Creu Alta posa en marxa un concurs de còmic
-
Cultura i oci
Poesia al cementiri per a quan les paraules es trenquen
-
Cultura i oci
Jaume Clotet: "Si ens agraden les sèries de vikings, per què als noruecs no les d’almogàvers?"