ARA A PORTADA
-
Sabadell La Corporació Sanitària Parc Taulí celebra els 40 anys: "Ens queden moltes persones per cuidar" Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell FOTOS | Les imatges de la gala del 40è aniversari de l'hospital Parc Taulí Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell Veïns del Torrent denuncien l’excés de trànsit derivat de les obres de ronda de Collsalarca: "Sembla una autopista" Marta Ordóñez
-
- Tapes tradicionals amb un toc molt personal
Publicat el
10 de desembre de 2019 a
les 16:00
Actualitzat el
10 de desembre de 2019 a les
17:39
Demà dimecres s’inaugura al Casal Pere Quart l’exposició que recull la feina feta pels alumnes dels Tallers Infantils d’Art de l’Escola Illa, durant el primer trimestre del curs. El treball que es fa enguany en aquests tallers versa sobre el centenari de l’Any Brossa, amb motiu del centenari del naixement d’aquest reconegut poeta, dramaturg i artista plàstic català.
Sota el títol 'Tocar el dos o l’art de desaparèixer', l’exposició es podrà visitar fins al proper 8 de gener del 2020 i hi podem trobar un recull sobre les investigacions dels alumnes en referència al procés de creació de la poesia. A més, també han construït una maqueta amb preguntes que surten del cos sobre els grans dilemes universals. Joan Brossa (1919-1998) va estar molt vinculat al grup d’artistes de Sabadell que als anys 1980 van refundar l’Escola Illa.
L’Escola Illa, de fet, ofereix quatre tallers cada any, amb una durada d’octubre a juny, i s’adrecen a diverses franges d’edats: de 6 a 7 anys, 8 i 9, 10 i 11, i de 12 a 16, en sessions d’una hora i mitja setmanals, un dia a la setmana. Illa Oberta - Tallers d’Art introdueix l’alumnat en el món de l’art per mitjà dels seus tallers de dibuix, fotografia, art per infants, ceràmica, gravat, vitrall i moda, entre molts altres.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
"'Ho sé tot' és una pel·lícula de quilòmetre zero, però no volem que sigui només local"
-
Cultura i oci
De residus a obres d’art brut, el món interior de 'Vito'
-
Cultura i oci
Fèlix Colomer: "Jordi Pujol era un enamorat de Badia, encara que ningú el votés"
-
Cultura i oci
“La por a la solitud sovint es desperta des de la joventut”
-
Cultura i oci
La temporada de l’Acadèmia obre horitzons musicals
-
Cultura i oci
Els Saballuts queden cinquens a la jornada de dissabte del Concurs de Castells