ARA A PORTADA
- El MACBA dedica ara una exposició a Fina Miralles entre maig i novembre
Publicat el
08 de gener de 2020 a
les 20:19
Actualitzat el
09 de gener de 2020 a les
16:55
L’Escola d’Art i Disseny Illa acull fins al pròxim 17 de gener la 65a mostra itinerant de projectes Type Directors Club de Nova York. L’exposició recull els millors dissenys tipogràfics internacionals de 2018, com ara cartells, catàlegs, llibres, revistes, marques corporatives i logotips.
Ja fa vuit anys que l’Escola Illa acull aquesta exhibició i durant unes setmanes ofereix l’oportunitat de conèixer les darreres tendències del disseny tipogràfic tant en paper com en pantalles. Altres països com França, Alemanya, els Països Baixos, el Regne Unit, la Xina o Corea del Sud han acollit aquesta mostra itinerant.
L’exposició viatja en diversos baguls per tots aquests països i a Sabadell ha arribat la maleta procedent de l’Escola Bau de Barcelona. Aquest recull està considerat dins el sector de les arts gràfiques com una de les exposicions de tipografia més potents a l’àmbit mundial.
Els premis TDC són atorgats per l’Associació Internacional Type Directors Club de Nova York, que va ser fundada l’any 1946 i que té la funció de vetllar per la divulgació i protecció de la paraula escrita, expressada formalment a través de la tipografia i representada tant en mitjans impresos com en pantalles.
Un jurat internacional ha fet la selecció dels treballs premiats en dues categories: una primera part destinada a la tipografia aplicada i la comunicació; i una altra corresponent al disseny de noves tipografies.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
"Ningú no espera quatre violoncels tocant ‘Flying free’"
-
Cultura i oci
L’Escola d’Òpera de Sabadell escull tres joves promeses
-
Cultura i oci
Com convertir un pàrquing en una desfilada de moda
-
Cultura i oci
Joan Carreras interpreta els neguits de Shakespeare que avui dia pots trobar a 'X'
-
Cultura i oci
"Vivim en un bucle mental. El primer pas és prendre’n consciència"
-
Cultura i oci
Els escriptors de Sabadell triomfen en els grans premis literaris del país