L’Associació d’Amics de l’Òpera de Sabadell va estrenar dimecres La Traviata, l’òpera de Giuseppe Verdi. Demà a les 20 h té lloc la tercera i darrera funció a La Faràndula.
[aesop_gallery id="129541" revealfx="off" overlay_revealfx="off"]ARA A PORTADA
ZOOM: 'La Traviata'
- L'FP reprograma l'educació, a la portada del D.S.
Publicat el
21 de febrer de 2020 a
les 17:50
Actualitzat el
24 de febrer de 2020 a les
08:29
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Tota la programació del festival Indocumentari, que torna a Sabadell
-
Cultura i oci
Pau Gómez Calvo: "Els àpats són espais de relació amb les persones que estimem"
-
Cultura i oci
Joan Carles Sunyer: "Hem de cuidar la identitat del Fresc perquè no perdi mai la singularitat"
-
Cultura i oci
Un mal d’esquena fa guanyar el Premi Prudenci Bertrana
-
Cultura i oci
Pep Sala (Sau): “El Carles estaria content que la gent el recordés amb tanta estima”
-
Cultura i oci
Jordi Campoy Boada guanya el Prudenci Bertrana amb 'Fer cantar els arbres'