ARA A PORTADA
-
Cop sobre la taula del CE Sabadell: resistència i premi davant del Real Murcia Marc Segarra Rodríguez
-
Sabadell mantindrà les restriccions per la pesta porcina africana a partir del 15 de desembre Aleix Pujadas Carreras
-
Una nit sencera tancats a l'Escola Industrial de Sabadell: 24 hores d’innovació, pizzes, sacs de dormir i projectes a contrarellotge Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
L'Astralpool CN Sabadell guanya l'Orizzonte i posa peu i mig als quarts de la Champions Marc Segarra Rodríguez
Encara existeixen les novel·les d’amor?
- Educació assegura que els alumnes de l'escola Mas Boadella estan sans i que el tancament és preventiu
Publicat el 12 de març de 2020 a les 14:02
‘Próxima parada: conocerte’ és la història d’una noia que necessita fugir. De fet, viatjarà a París, fins a una antiga llibreria del barri de Montmartre, activant així la trama. Ara bé, si aquest és l’argument, en què consisteix avui dia el llibre del gènere romàntic? “Jo veig dos estils actuals de novel·la romàntica”, contextualitza Maite Salazar. “Per una banda, tenim la típica, antiga i dolça com un pastís, com de pel·lícula d’Antena 3. I per l’altra, una més moderna, com de Sexo en Nueva York”, explica gràficament. Ella sosté que el seu camí és intermedi: una cosa actual, però sense semblar un videoclip.
La sabadellenca està d’enhorabona, ja que Próxima parada: conocerte ha guanyat el premi Círculo Rojo en la categoria Novela romántica. De fet, va viatjar a finals de febrer a Roquetas de Mar (Almeria), on es van entregar les distincions corresponents al 2019 d’aquesta editorial (i on va conèixer físicament la seva editora).
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
FOTOS | Inaugurada l'exposició de la modista Pilar Cases al Casal Pere Quart
-
Cultura i oci
Tres sabadellencs a 'Germans de Sang', un dels musicals de 2026
-
Cultura i oci
“Vaig anar al metge perquè estava nerviosa i em va receptar... Apujar el preu dels vestits!”
-
Cultura i oci
Més de 50 espectacles en la nova programació cultural a Sabadell el 2026
-
Cultura i oci
Bubet busca un esquimal perdut en el desert
-
Cultura i oci
És Nadal cultural a la CavaUrpí i sort en tenim