Davant la incerta perspectiva de seguir amb mesures de confinament els propers mesos, però aprofitant la possibilitat de poder sortir a fer una volta des de fa uns dies, el Càmera Club reprèn el concurs mensual. Ara, però, serà en format virtual.
El calendari i els temes corresponents es reprendran a partir del mes de juny. “Hem procurat mantenir els temes programats inicialment”, expliquen, fet pel qual han reubicat els ítems d’abril i maig a les noves convocatòries de setembre i de desembre. Les temàtiques per fotografiar són el color verd, les parades de mercat, els cercles, les motocicletes, el retrat en blanc i negre, i els plats cuinats.
Des del Càmera Club estan perfilant el sistema de comentaris de les fotografies presentades en aquest nou format virtual. “Seguir en contacte telemàtic en aquests temps difícils ajuda a fer comunitat en la distància”, expliquen, i afegeixen: “Però esperem poder retrobar-nos aviat”.
ARA A PORTADA
-
Els Reis passen per Sabadell: cau part del primer premi de la loteria del Nen Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
-
FOTOS | Centenars de persones donen la benvinguda als Reis d'Orient a la cavalcada dels Merinals Jan Cañadell Puigmartí
Les fotos fetes durant les franges horàries, a concurs
- Dimecres amb mínimes més altes
Publicat el 19 de maig de 2020 a les 11:06
Actualitzat el 19 de maig de 2020 a les 12:36
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Valsos, memòria i ironia per començar l’any a la Faràndula
-
Cultura i oci
La marca que vesteix Laura Escanes per Cap d'Any, Shakira a la boda de Messi i Lady Gaga a París
-
Cultura i oci
Il·lús Teatre: 31 miralls per a la reflexió humana
-
Cultura i oci
Un documental relata la història del segell sabadellenc PICAP
-
Cultura i oci
FOTOS | L'Orfeó de Sabadell protagonitza el concert de Sant Esteve
-
Cultura i oci
La recepta orquestral per començar l’any de bon humor