ARA A PORTADA
- La mobilitat fora de comarca per visitar familiars es limita del 23 de desembre al 6 de gener
Publicat el
16 de desembre de 2020 a
les 14:05
Actualitzat el
16 de desembre de 2020 a les
16:14
La cantant i compositora sabadellenca presenta divendres el seu disc de debut Mi propia religión. Es tracta d'un àlbum a mig camí entre el jazz, el pop, la música llatina i el soul.
El disc recull tres composicions escrites durant la seva estada als Estats Units, tot afegint composicions inèdites creades a Barcelona a la primavera d'enguany, enmig de la pandèmia de la Covid-19, fruit d'un treball molt personal d'introspecció i autodescubrimient.
El projecte ha estat finançat a través d'una reeixida campanya de micromecenatge (o finançament col·lectiu), que va rebre suport econòmic vingut des de l'Estat espanyol, els Estats Units i l'Amèrica Llatina. La cantant ha comptat amb un equip d'excepció, segons les seves paraules: “Ha estat un autèntic privilegi treballar en aquest primer fill que preparem tots amb tanta il·lusió”.
https://www.youtube.com/watch?v=g1PUEEjbuMg&feature=youtu.be
El productor i guitarrista Oriol Padrós, juntament amb el pianista i arranjador Gabriel Peso, es van unir al projecte sense dubtar-ho, encara sense haver escoltat les cançons. "La sintonia entre ells va ser immediata", assegura Fayos. A ells se'ls van unir altres músics experimentats, com Jordi Portazen el baix i contrabaix, David Simó a la bateria, Nan Mercader a les percussions, Joel Sempere al saxofon, Alberto Pérez Jordana a la trompeta, Núria García Pastor as la viola, Carolina Bartumeu al violoncel i Esperanza Delgado als cors. “Van aportar la seva màgia i talent a cadascuna de les composicions, fent que cobressin vida”, diu.
https://www.diaridesabadell.com/2020/04/29/mar-fayos-engega-un-micromecenatge-per-al-seu-debut-discografic/
El disc, gravat a l'agost d'enguany entre l'estudi La Casamurada i el d'Oriol Padrós, ha estat masteritzat a Sterling Sound (als Estats Units). Està compost per vuit cançons –set en castellà i una en anglès- i sortirà al mercat en format digital aquest divendres, 18 de desembre de la mà de la distribuïdora Discmedi. I poc després en format físic a les botigues de discos.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Els Saballuts queden cinquens a la jornada de dissabte del Concurs de Castells
-
Cultura i oci
Tot és dolç amb Rodney Homar
-
Cultura i oci
Jordi Campoy: "Els defectes, lluny de fer-nos imperfectes, ens fan únics"
-
Cultura i oci
El Diari de Sabadell rep la Batuta d’Honor de Joventuts Musicals
-
Cultura i oci
‘Uptime’, una reflexió sobre la pèrdua de privacitat
-
Cultura i oci
Òscar Lanuza: "En temps d'immediatesa, cada vegada hi ha més gent que busca una experiència com l'òpera"