ARA A PORTADA
-
FOTOS | Els carrers de Sabadell s'omplen de màgia per rebre els Reis d'Orient Jan Cañadell Puigmartí
-
Els preus que s'apujaran i abaixaran més el 2026 a Sabadell: el transport públic s’encareix, però TUS manté les bonificacions Marta Ordóñez
-
-
-
Els Merinals tenen la seva cavalcada dels reis d'Orient: "És tradició al barri des de 1980" Marta Ordóñez
Plans pel #capd7 a Sabadell
- Faules: teatre de titelles a Sabadell
Publicat el 26 de febrer de 2021 a les 17:16
Actualitzat el 26 de febrer de 2021 a les 17:20
Avui divendresw s’estrena El Muntaplats, produït per la companyia AlGalliner. Les funcions tenen lloc a la sala La Quartera (adjacent a Can Capablanca), del 26 de febrer al 13 de març.
Divendres també és el dia en què el Cineclub Sabadell reprèn la seva programació (abans era dijous), que demà consisteix en la projecció del film Teorema (1968), de Pier Paolo Pasolini.
Així mateix, el Teatre La Faràndula acull la segona funció de l’òpera Tosca (19 h), que també es podrà gaudir diumenge en una tercera i darrera sessió (18 h).
Dissabte al matí, la música local Mar Fayos signarà exemplars del seu disc a La Llar del Llibre (12 h).
A la mateixa hora, des de la terrassa de l’Hotel Urpí, l’exdiputat d’ERC Joan Tardà conversarà amb el republicà Gabriel Fernàndez, al voltant del llibre En defensa pròpia (Editorial Pòrtic). L’acte, que ja té l’aforament complet, es retransmetrà a Instagram Live (@erc_sbd).
La programació es mou al Teatre Principal a les 18 h, on tindrà lloc l’espectacle infantil Marúca (recomanat per a canalla a partir dels 6 anys). Es tracta d’una funció pròpia de la programació de LaSala, a càrrec de CIA Roberto G. Alonso.
També a les 18 h, no us perdeu el passi d’El viatge de Chihiro. Es tracta , una pel·lícula d’animació extraordinària que captiva sense contemplacions. Serà a la Fundació 1859 Caixa Sabadell.
Al vespre, la proposta cultural se situa a la fàbrica de creació Ca L’Estruch, on es podrà seguir l’assaig obert de l’espectacle Playing dead & Doing time. Serà a càrrec de Victoria McConnell (18 h).
Igualment, la Secció de Foto Vídeo de la UES inaugura el proper 3 de març (17 h) una exposició de fotografies de cinc socis d el'entitat, que s'exposaran a la Sala 1 de Pere Quart.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Valsos, memòria i ironia per començar l’any a la Faràndula
-
Cultura i oci
La marca que vesteix Laura Escanes per Cap d'Any, Shakira a la boda de Messi i Lady Gaga a París
-
Cultura i oci
Il·lús Teatre: 31 miralls per a la reflexió humana
-
Cultura i oci
Un documental relata la història del segell sabadellenc PICAP
-
Cultura i oci
FOTOS | L'Orfeó de Sabadell protagonitza el concert de Sant Esteve
-
Cultura i oci
La recepta orquestral per començar l’any de bon humor