ARA A PORTADA
-
Baixa la criminalitat a Sabadell de gener a setembre (-2,7%), però augmenten els delictes sexuals Jan Cañadell Puigmartí
-
-
-
"A l'escola sí, però al carrer normalment castellà": cinc veus de Sabadell sobre l’estat del català Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
“Cada pedra preciosa porta un tros de mi”: l’essència que Marta Oms impregna en cada joia Sergi Gonzàlez Reginaldo
Deixarem d'enyorar Feliu Ventura, qui trepitjarà Sabadell al setembre
- L’AP-7 aixeca barreres, 52 anys després
Publicat el 25 d’agost de 2021 a les 18:33
Actualitzat el 25 d’agost de 2021 a les 21:23
“Enyore el temps que no és vingut”, canta Feliu Ventura. I si les anèsies per veure-lo en concert ens havien portat enyorança sobre un futur que no havia passat, ja el podrem deixar de passar pena.
Ventura serà el proper 17 de setembre a Sabadell. Convidat per Òmnium Cultural en el marc dels actes de la Diada de Catalunya, el cantautor actuarà a l’amfiteatre de l’Espai Cultura.
El concert arrencarà a les 19 h i és gratuït, si bé cal reservar prèviament l’entrada. I llavors sí, gaudirem del present que ens té preparat Ventura.
“Tinc per a tu un present i no és d’aniversari”, recita també als escenaris el cantautor de Xàtiva (1976). La tardor de 2019 va publocar el seu darrer àlbum, el llibre-CD Convocatòria, després de vora 30 anys sobre els escenaris, 4LPs en solitari, discos i gires amb Lluís Llach, Xerramequ i els Aborígens o Xavi Sarrià.
https://www.youtube.com/watch?v=0vKKimCSMh0
Aquest és un àlbum concebut a Xàtiva, amb col·laboracions musicals de Ginestà i Pep Gimeno; textos de Jordi Cuixart, Santiago Alba Rico, Natza Farré, David Fernàndez, Carlos Taibo i Júlia Taurinyà entre altres.
Feliu Ventura, amb la Covid desfermada, teixí una gira de petit format a terrats d’arreu dels Països Catalans amb una trentena d’actuacions durant l’estiu del 2020. Amb la reobertura dels escenaris, el xativí presenta un directe una combinació de noves cançons amb el repertori farcit de clàssics.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Benet Casablancas, premiat per la Fundació SGAE
-
Cultura i oci
Javier Guijarro, el dissenyador que busquen superestrelles com Aitana, Rauw Alejandro i Karol G
-
Cultura i oci
La família de la botiga IMSA plora la mort de Jordi Alberich, "divertit, pacient i un autèntic rockstar"
-
Cultura i oci
LaSala es renova per convertir-se en un espai escènic més versàtil i immersiu
-
Cultura i oci
Mor Jordi Alberich, estimat fundador de la botiga IMSA de Sabadell
-
Cultura i oci
L'Hotel Urpí serà escenari de la sèrie sobre Ferran Adrià a Netflix