ARA A PORTADA
-
Llevar-se a Banyoles o Vic i anar a fer classe a Sabadell: "Faig tres hores diàries de cotxe. Arribes amb angoixa i nervis" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Es reprèn la circulació de la xarxa de Rodalies de tot Catalunya amb incertesa i algunes queixes Redacció
-
El conductor viral que treu somriures als usuaris de l'autobús: "A casa no em deixen parlar tant i m'han d'aguantar aquí" Marc Béjar Permanyer
-
Mariano Badia, detectiu privat: "Em vaig infiltrar a una secta per rescatar una noia" Guillem Plans Roca
Deixarem d'enyorar Feliu Ventura, qui trepitjarà Sabadell al setembre
- L’AP-7 aixeca barreres, 52 anys després
Publicat el 25 d’agost de 2021 a les 18:33
Actualitzat el 25 d’agost de 2021 a les 21:23
“Enyore el temps que no és vingut”, canta Feliu Ventura. I si les anèsies per veure-lo en concert ens havien portat enyorança sobre un futur que no havia passat, ja el podrem deixar de passar pena.
Ventura serà el proper 17 de setembre a Sabadell. Convidat per Òmnium Cultural en el marc dels actes de la Diada de Catalunya, el cantautor actuarà a l’amfiteatre de l’Espai Cultura.
El concert arrencarà a les 19 h i és gratuït, si bé cal reservar prèviament l’entrada. I llavors sí, gaudirem del present que ens té preparat Ventura.
“Tinc per a tu un present i no és d’aniversari”, recita també als escenaris el cantautor de Xàtiva (1976). La tardor de 2019 va publocar el seu darrer àlbum, el llibre-CD Convocatòria, després de vora 30 anys sobre els escenaris, 4LPs en solitari, discos i gires amb Lluís Llach, Xerramequ i els Aborígens o Xavi Sarrià.
https://www.youtube.com/watch?v=0vKKimCSMh0
Aquest és un àlbum concebut a Xàtiva, amb col·laboracions musicals de Ginestà i Pep Gimeno; textos de Jordi Cuixart, Santiago Alba Rico, Natza Farré, David Fernàndez, Carlos Taibo i Júlia Taurinyà entre altres.
Feliu Ventura, amb la Covid desfermada, teixí una gira de petit format a terrats d’arreu dels Països Catalans amb una trentena d’actuacions durant l’estiu del 2020. Amb la reobertura dels escenaris, el xativí presenta un directe una combinació de noves cançons amb el repertori farcit de clàssics.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Intentarem que res no ens distregui de ser feliços, Anna Fité
-
Cultura i oci
Mor l'escriptora i dramaturga Anna Fité Salvans, ànima cultural de Sabadell
-
Cultura i oci
Canvi de presidència als Saballuts, que tenen l'objectiu de tornar a fer un castell de 9
-
Cultura i oci
Carles Sans: "És millor retirar-se a dalt de tot que quan la gent pensi 'ja no toca'"
-
Cultura i oci
‘Gegant’: Roald Dahl i el pes de les paraules
-
Cultura i oci
La Bàscula decanta el teatre amateur cap a l’èxit