ARA A PORTADA
-
"Sé conduir, però em fa por": les pràctiques que ajuden als sabadellencs recuperar la confiança al volant Jan Cañadell Puigmartí
-
Interior rectifica: la prova pilot amb Mossos en centres educatius segueix en marxa, també a Sabadell Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Premis als millors Treballs de Recerca de Sabadell: aquests han estat els guardonats Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
August Serra (Atendis): “Fa 40 anys, tancaven les persones amb discapacitat a una habitació, nosaltres volem ajudar-los a ser més independents” Marta Ordóñez
-
Cesc Gay es riu de les tragèdies quotidianes: ‘53 diumenges’, diumenge al Principal
- L’hostaleria de Sabadell veu amb bons ulls el passaport Covid
Publicat el
27 d’octubre de 2021 a
les 18:24
Actualitzat el
27 d’octubre de 2021 a les
18:25
‘53 diumenges’, la segona incursió del cineasta Cesc Gay al món del teatre, prorroga funcions i es podrà veure aquest diumenge al Teatre Principal de Sabadell.
L’espectacle, protagonitzat per Pere Arquillué, Marta Marco, Àgata Roca i Lluís Villanueva, tracta amb ironia i humor les petites tragèdies quotidianes i s’endinsa en una història tan costumista com hilarant.
53 diumenges se centra en la relació entre tres germans que han quedat per parlar sobre el seu pare, que alguns opinen que no pot continuar vivint sol.
Tot i l’aparent normalitat del sopar entre germans que es representa a l’obra, la reunió acabarà “en un gran embolic, fruit d’una relació tempestuosa però irrompible”.
“Les grans discussions comencen sovint per una ximpleria, una paraula de més dita fora de to o pel fet d’estirar una mica massa la darrera vocal d’una frase aparentment inofensiva”, expressava Cesc Gay fa uns mesos, en la seva presentació.
Bomba de rellotgeria
“Tot pot passar, entre germans. Sovint el present i el passat són una mateixa cosa i tots els colors de les emocions estan presents en la seva relació”, afegia el director de l’obra.
I rematava: “El vincle és com una bomba de rellotgeria que pot explotar per la més insignificant de les raons”.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
De la seva habitació a la gran pantalla: apunteu aquest nom, Mar Weisz
-
Cultura i oci
El FIMS 26 arrenca amb un concert de l’Orquestra d’Acordions de Sabadell i Gorka Hermosa al Teatre Principal
-
Cultura i oci
Dos científics guanyen el Premi BBVA Sant Joan de literatura catalana
-
Cultura i oci
Els Saballuts celebren el seu 32è aniversari amb el primer 7d8 de la temporada
-
Cultura i oci
Quatre veus significatives de la Fira Sakura: emprendre, crear i reinterpretar el Japó des de Catalunya
-
Cultura i oci
Es jubila dels escenaris una autèntica estrella de rock