ARA A PORTADA
El joc metaliterari de Vila i Ros
- Fecasarm demana que "no es criminalitzi" la discoteca Waka pels reiterats incidents amb els treballadors de seguretat
Publicat el
06 de desembre de 2021 a
les 15:38
A cada llibre de contes que publica David Vila i Ros (Sabadell, 1977) sempre n’hi inclou un d’infantil protagonitzat pel Monstre Joan. I de Roba Estesa –el tercer volum– se n’extreu un conte que ha fet el seu propi camí.
I és que s’acaba de creuar amb La fada Ginesta, de la psicòloga Anna Muro. I de la trobada ha sortit La Fada Ginesta i el Monstre Joan. “És com la mateixa història, però ampliada”, explica Vila i Ros. “Reenfocada i amb una altra perspectiva, en aquesta trobada amb la fada Ginesta”, afegeix.
https://www.diaridesabadell.com/2019/12/12/david-vila-ros-presenta-monstre-joan-escola/
Un exercici de metaliteratura en un àlbum il·lustrat per Christian Martínez, de petit format i que pot encaixar com a obsequi del tió.
La presentació serà aquest divendres, 3 de desembre, en un acte a La Llar del Llibre a partir de les 19 h. Hi seran els tres implicats d’aquest joc metaliterari: els escriptors Vila i Ros i Anna Muro, i el dibuixant Christian Martínez.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Escoltar sense presses: Whendi Groo presenta el seu nou àlbum en una 'listening party' al Tallaret
-
Cultura i oci
L’Observa 2026 tanca el seu cartell amb BRESH, Techno Flamenco i La Reina del Pop
-
Cultura i oci
La trobada d'Assumpta Serna amb l'abusador Harvey Weinstein: "Sempre pots dir 'no', sempre"
-
Cultura i oci
Ernest Prana: "M’havia equivocat, havia de cantar en català"
-
Cultura i oci
Laura Conejero: “Els humans potser no ho hem fet tan bé al món i mereixem ser substituïts”
-
Cultura i oci
Cinc artistes units per un gerro de ceràmica trencat