ARA A PORTADA
- Cinc regals tecnològics que enamoraran a tothom
Publicat el
20 de desembre de 2021 a
les 19:23
Actualitzat el
22 de desembre de 2021 a les
09:56
La cantant i compositora sabadellenca presenta aquest 2021 una nova nadala en català. Es tracta del tema Si no ets al meu costat, que és una cançó original escrita i enregistrada a Boston. El tema ens encoratja a passar les festes recordant i compartint amb aquells que estimem.
La cantant reivindica el fet de dir a les persones estimades com ens fan sentir, així com compartir moments plegats.
La cançó ha estat enregistrada a l’estudi The Record Company amb músics com Camila Cortina Bello al piano, Aretha Tillotson al contrabaix, Ivanna Cuesta a la percussió i Alicia Camiña al saxo.
La mateixa Fayos, que sempre espera el Nadal amb il·lusió, ja que la convida a tornar a casa i carregar piles al costat d’aquells que més s’estima, explica: “Sempre havia volgut escriure una nadala que parlés del que representa el Nadal en essència, una oportunitat per donar i rebre, per estimar i ser estimats”.
https://www.youtube.com/watch?v=vp86VbPTKC8
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Engruna Teatre: "Quan tot s’enfosqueix, si ets capaç de mirar-hi bé, sempre hi ha una llum"
-
Cultura i oci
La CavaUrpí presenta el cicle 'De Paraula': David Verdaguer, Sílvia Bel, Eloi Vila i Carlota Gurt
-
Cultura i oci
Un Shakespeare d'altura: 'Romeu i Julieta' es representa als balcons del Casal Pere Quart
-
Cultura i oci
Toni Mata: “La falta d’educació financera et deixa desemparat en un món on els diners ho condicionen tot"
-
Cultura i oci
CIPO puja a l'escenari de la Vela de l'Estruch amb l'obra 'Marilyn no pot venir'
-
Cultura i oci
Els noms de la temporada de tardor i hivern als teatres de Sabadell