ARA A PORTADA
- El FS Sabadell Femení es veu sorprès pel cuer Santa Ana (2-3)
Publicat el
22 de desembre de 2021 a
les 10:23
Actualitzat el
22 de desembre de 2021 a les
11:17
Les propostes culturals d'entitats per als propers dies entomen les noves restriccions amb una certa cintura, ja que ja havien previst una venda d'entrades inferior a les capacitats dels recintes. Aquest és el cas de la Joventut de la Faràndula i el Teatre Sant Vicenç, de Sabadell.
Ja es va preveure un volum de venda inferior al que és previst i apte per als espais on es duien a terme els actes, fet que els ha permès ajustar-se fàcilment a les noves restriccions d'aforament del 70% del total.
En el cas de la Joventut de la Faràndula, el col·lectiu torna a posar sobre l'escenari els actors per fer Els Pastorets després que l'any passat les restriccions sanitàries van obligar a cancel·lar la cita. "Un cop dur", asseguren des de l'entitat. Aquest any, l'organització ja ha previst dos equips d'actors per poder dur a terme les vuit funcions previstes al llarg de les festes de Nadal al Teatre Municipal de la Faràndula, on s'espera que passin unes 5.000 persones.
Per aquest motiu, els actors es divideixen en dos equips, perquè en cas de detectar algun cas de Covid no afecti la proposta teatral. Pel que fa a l'aforament, "es limita la venda a la platea i el primer pis, deixant lliure les places del galliner i disposant, així, de les localitats corresponents", explica el vicepresident econòmic de producció i logística de l'entitat, Pol Moix.
Al Teatre Sant Vicenç el ritme de venda d'entrades és l'habitual de cada any. "Per sort per a les properes sessions encara no havíem arribat al 70%, de manera que les hem pogut tancar a temps", explica Carlota Gorgori, membre de la junta.
A més, i trencant amb una tradició, no es permet menjar a les butaques, obligant tots els assistents a mantenir posada la mascareta en tot moment. Pel que fa a l'organització interna, es recuperarà el desallotjament de la sala de manera progressiva per tenir una sortida ordenada al final de cada espectacle.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Jaume Madaula i Maite Soler reciten poesia divendres a l'Àgora
-
Cultura i oci
Joan Dausà començarà 'La gira feliç' el maig de 2027 a Sabadell
-
Cultura i oci
Torna el festival elPetit: "Dels 0 als 3 anys l'experiència artística serà estructural per a tota la vida"
-
Cultura i oci
Gerard Torres dialoga artísticament amb Camil Fàbregas
-
Cultura i oci
Literatura, pensament i periodisme marquen l'agenda de la Setmana del Llibre SBD
-
Cultura i oci
Júlia Figueras: "Les lesions en dansa són força tabú. Costa que tornin a confiar en tu"