Portada del llibre / DS[/caption]
ARA A PORTADA
-
El 112 rep set trucades cada hora des de Sabadell: "La nit de Sant Joan o els temporals són dates clau" Jan Cañadell Puigmartí
-
Sabadell, entre les tres ciutats catalanes on més han actuat els Bombers de la Generalitat durant el 2025 Jan Cañadell Puigmartí
-
El Club d'Avis Plaça del Vallès tancarà definitivament el 30 de juny: "No hem trobat nova junta" Jan Cañadell Puigmartí
-
Termòmetres a més de 30 ºC a aules de Sabadell: "Hi ha alumnes marejats" o "hem trucat famílies perquè els vinguin a recollir" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Veïns de Campoamor: “Hi ha gent que ha inaugurat els Jardins del Sud i encara no s’han obert al públic” Marta Ordóñez
Doble proposta a Sabadell d’‘El calaixet de les històries’
- La Crida reivindica haver obligat el Govern a revisar el contracte amb Smatsa
Publicat el
17 de gener de 2022 a
les 19:13
Actualitzat el
18 de gener de 2022 a les
09:44
Jordi Martínez i Sánchez presenta dimarts a Sabadell les versions il·lustrades d’El calaixet de les històries. Serà a la Biblioteca Vapor Badia a partir de les 19 h.
El llibre ha estat autopublicat a Amazon, si bé la bona acollida possibilita fer-ne ara una edició en tapa dura. I és aquesta segona edició la que està il·lustrada, en col·laboració amb l’artista Xavi Almirall.
Hi haurà una segona presentació a Sabadell, aquest mateix dijous a Yantra Espai de CoCreació Conscient. Regentat per Núria Roca, l’espai Yantra (a la plaça del Vallès) acull l’acte a partir de les 19 h. “Per mi, poder fer-les a Sabadell té un molt bon regust, ja que hi he treballat dos anys i els seus carrers em desperten el sentiment de llar, tot i ser natural de Terrassa”, diu el mateix Martínez i Sánchez.
Amb aquest llibre, fa la seva primera incursió en el món literari de la publicació. “Són històries per a un públic adult, independents, encara que d’alguna manera totes estan lligades i van creant un cercle al voltant de l’ésser humà i coses que li passen enmig d’un univers fantàstic i de ciència-ficció”, explica.
[caption id="attachment_208621" align="aligncenter" width="525"]
Portada del llibre / DS[/caption]
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Portada del llibre / DS[/caption]
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
La Fundació Bosch i Cardellach presenta un llibre sobre les medalles i distincions de Pau Vila
-
Cultura i oci
El quadern que posa a prova el català: de 'l'inginyer' a les alternatives al 'bro' i 'prime'
-
Cultura i oci
Sopa de Cabra fa vibrar l’Observa amb una nit plena d’himnes
-
Cultura i oci
L’últim servei del restaurant que dona renom a l’Airesol
-
Cultura i oci
Adrià Monés i Enric Bach toquen el cel al festival de cinema de Cannes
-
Cultura i oci
Bufanúvols bufa 40 espelmes: "Tinc fotos canviant els bolquers al meu fill a una tarima!"