ARA A PORTADA
Cruanyes, fora de la pantalla!

- Brutal agressió a dos policies de Sabadell assaltats per un grup violent
Publicat el 21 de febrer de 2022 a les 16:14
Actualitzat el 25 de febrer de 2022 a les 12:02
El periodista Toni Cruanyes visitarà Sabadell aquest dissabte. Ho farà per presentar la seva novel·la La vall de la llum (editorial Destino), que ha estat guardonat amb el premi Josep Pla 2022.
Veure a Toni Cruanyes fora de la pantalla de les nostres televisions serà possible, doncs, a l'acte literari que tindrà lloc al saló noble del Teatre Principal (18 h). Cruanyes estarà acompanyat per Montse Barderi, qui precisament ha estat una de les membres del jurat de l'aquesta 54a edició del premi.
Els guanyador es va donar a conèixer a l’Hotel Palace de Barcelona, en un acte que, per segon any consecutiu, es va haver de celebrar sense el tradicional sopar literari arran de la pandèmia.
El presentador del Telenotícies Vespre de TV3 s'havia presentat al concurs amb pseudònim –Maria Becana–. Una novel·la que gira entorn la mort del seu avi i els seus orígens familiars, amb un alt component personal.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci Maria Flora, la ‘Mutter’ catalana
-
Cultura i oci Els joves perden la sort, guanya el totalitarisme
-
Cultura i oci El Certamen Coreogràfic portarà peces que sedueixen el cor i fan pensar el cap, a l’Estruch
-
Cultura i oci L'òpera que trenca "la barrera mental" i acosta Wagner als joves
-
Cultura i oci Genís Roca presentarà 'La revolució inevitable' a la Llar del Llibre
-
Cultura i oci Pablo Batalla: "El K2 era la muntanya mortífera, ara la gent hi beu Moët Chandon"