ARA A PORTADA
Emma Vilarasau i Dafnis Balduz presentaran ‘L’oreneta’ a la Patronal de Sant Quirze
L’obra va ser estrenada a la Sala Villarreal amb una gran acollida entre el públic i la crítica
- Inversió de 1.000 milions a l’AP-7 i l’AP-2
Publicat el 02 d’agost de 2022 a les 09:59
Emma Vilarasau i Dafnis Balduz presentaran el proper 25 de setembre L’oreneta a la Patronal, en la inauguració de la 3ª Mostra TASQ. La cita suposa el tret de sortida de la temporada teatral a Sant Quirze, que comptarà amb una de les obres de més èxit del panorama català.
L’obra va ser estrenada a la Sala Villarreal amb una gran acollida entre el públic i la crítica. Basada en un fet tràgic, aborda qüestions com el terrorisme i el moviment LGTBI així com l’amor, la pèrdua, el perdó i la mort.
La Mostra TASQ, fruit de la col·laboració d’Onze al Teatre i l’Espai d’Arts Escèniques, té el suport de l’Ajuntament de Sant Quirze. En els últims anys, ha anat establint un calendari teatral on la presentació de cada temporada serveix per portar al municipi vallesà una obra del circuit professional. L’any passat, va destacar la comèdia Likes, de la Companyia Dara.
Enguany, la cita comptarà amb un total de set obres, una més del que és habitual.
Londres, Atenes, Madrid i París
El text de L’oreneta és de Guillem Clua i s’ha estrenat també a Londres, Atenes, Madrid i París. Clua ha traduït la seva obra a diversos idiomes i ha estrenat en 15 països. També ha guanyat, entre d’altres, el Premi de la Crítica de Barcelona 2005 i tres cops el Ciutat d’Alcoi, i el més recent, el Premio Nacional de Literatura Dramática 2020, del Ministeri de Cultura espanyol. La direcció és de Josep Maria Mestres, de llarga trajectòria teatral.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Sabadell retrà homenatge al filòsof Pere Lluís Font
-
Cultura i oci
La Fundació Òpera a Catalunya rep la Medalla d'Or del Gran Teatre del Liceu
-
Cultura i oci
Xavier Puig: "El Beethoven de 'Missa solemnis' ens parla encara avui amb força i veritat"
-
Cultura i oci
Tots els espectacles per a la primera infància del festival elPetit a Sabadell
-
Cultura i oci
El musical ‘Pinocchio’ finalitza la seva trajectòria amb 11.200 espectadors
-
Cultura i oci
Gara Roda, Rosa Renom i Abel Garriga triomfen als Premis Butaca 2025