ARA A PORTADA
Flashy Ice Cream, finalistes als premis Enderrock per millor disc de música urbana
Els sabadellencs són candidats al guardó per 'Aftersun', que ja va causar furor per Festa Major

- La sabadellenca Santa Salut sorprèn amb la seva nova cançó, 'Broke AF'
Publicat el 14 de febrer de 2023 a les 12:20
Actualitzat el 14 de febrer de 2023 a les 16:17
Flashy Ice Cream podria embutxacar-se el premi Enderrock a millor disc de música urbana, per Aftersun. Els sabadellencs han quedat entre els tres finalistes a la categoria dels guardons, que s'atorguen per votació popular, oberta a tothom fins al 19 de febrer.
El resultat se sabrà a la 25a gala de la Nit dels Premis Enderrock, que se celebrarà el 9 de març a l'Auditori de Girona. Flashy Ice Cream ja ha guanyat el Premi de la Crítica per Aftersun, com a millor disc de Música Urbana, per decisió d'un jurat format per 30 crítics musicals.
Ara el grup format pels vocalistes P. Giancana i Sneaky Flex i el productor DAAX opta a repetir el guardó, però per votació popular. Per fer-ho, haurà de rebre més vots que JazzWoman, per Atlantis, i que Senyor Oca, per Portals.
Publicat el juny de 2022 amb el segell discogràfic sabadellenc Delirics, Aftersun es va presentar com "un camí a la llum després de tanta foscor". És un disc vitalista, lluminós, que evoca la platja i la gresca amb amics, barrejant trap, reggaeton, electrònica i pop. Per la darrera Festa Major de Sabadell, ja va causar furor.
Un estiu perfecte va ser un himne per a molts joves en dies de calor. Hi col·laboren els sabadellencs 31FAM i l'artista emergent Muskaa, a Bona Vida, i també Sexenni a 3/24.
Flashy Ice Cream ja va guanyar l'any 2021 un Premi Enderrock de la crítica al millor disc de música urbana, per Don Gelato.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci 10 claus, sorpreses i anècdotes sobre la Festa Major de Sabadell 2025
-
Cultura i oci Garreta a Sabadell
-
Cultura i oci "La novel·la vol ser una empenta perquè la gent surti a viatjar"
-
Cultura i oci VÍDEO | Així va ser la gran festa del 40è aniversari de la discogràfica sabadellenca PICAP
-
Cultura i oci L’amor farà reviure Nat King Cole
-
Cultura i oci Gemma Ruiz Palà i Montse Barderi publicaran novel·la la tardor vinent