ARA A PORTADA
-
50 anys explicant la ciutat El comerç de Sabadell reclama més suport i carrers vius per afrontar la transformació del sector León Guerrero
-
Cultura i oci VÍDEO | Sergio Dalma i l'Escolania de Montserrat canten el Virolai i 'Em dones força' al papa Lleó XIV Redacció
-
-
Sabadell El bisbe de Terrassa, Salvador Cristau: "La visita del Papa ja és un missatge de pau i esperança" Arnau Fort
La segona edició 'd'Eufòria’ suma un nou concursant sabadellenc
Cultura i oci
El sabadellenc Carlos Gonzalez serà un de les concursants del ‘talent show’ de TV3
- La segona edició 'd'Eufòria’ suma un nou concursant sabadellenc
Publicat el
04 de març de 2023 a
les 17:01
Actualitzat el
04 de març de 2023 a les
17:02
El sabadellenc Carlos Gonzalez, de 23 anys, s'ha convertit en el segon participant de la ciutat escollit en la segona edició d’Eufòria, l’exitós talent show musical de TV3. Així doncs, seguirà els passos de Natàlia Revilla i formarà part dels 16 participants del programa després de ser escollit entre els últims 7 participants que restaven.
Moments previs a la seva actuació, Carlos va confessar sentir-se "nerviós i amb ganes". El sabadellenc va explicar tot el suport que ha rebut dels seus pares, a qui dedica el seu èxit. "Sempre m'han fet costat, hem passat moments durs i crec que em mereixo i ells mereixen veure'm il·lusionat", va expressar. En l’episodi Eufòria, el càsting final: coneixem els concursants, Carlos també va mostrar la seva part més íntima. En explicar que de petit va patir bullying i això el va fer apartar-se dels estudis. Una situació que amb el temps va poder superar "demanant ajuda" i "construint una seguretat que costarà de superar".
Apassionat de la música i l'esport, el jove sabadellenc ja va arribar al càsting final d'"Eufòria" l'anterior edició, malgrat que no va superar l'últim escull. Aquest any, però, sí que ho ha aconseguit i va al programa a "superar-me i treure tot el que tinc dins". Si en l'anterior ocasió el coach Albert Sala va dir-li que "el que fan més forts a vegades són els no", fet que el va motivar tornar-se a presentar, ara va ser el mateix Sala qui li va obrir les portes al programa. Una segona oportunitat per a triomfar.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Torna el festival elPetit: "Dels 0 als 3 anys l'experiència artística serà estructural per a tota la vida"
-
Cultura i oci
Gerard Torres dialoga artísticament amb Camil Fàbregas
-
Cultura i oci
Literatura, pensament i periodisme marquen l'agenda de la Setmana del Llibre SBD
-
Cultura i oci
Júlia Figueras: "Les lesions en dansa són força tabú. Costa que tornin a confiar en tu"
-
Cultura i oci
El grup de rock que va vendre els ossos per comprar instruments
-
Cultura i oci
La Colla de Gegants i Capgrossos de Sabadell repassa deu anys d’història a través de la fotografia