ARA A PORTADA
L'Orquestra Simfònica del Vallès i Marco Mezquida, a la Faràndula
El concert per a piano i orquestra es podrà gaudir diumenge a les 18h
- L'Orquestra Simfònica del Vallès i Marco Mezquida, a la Faràndula
Publicat el
24 de març de 2023 a
les 16:11
L'Orquestra Simfònica del Vallès presenta una estrena mundial, com serà el concert per a piano i orquestra compost pel menorquí Marco Mezquida. Un pianista eclèctic, que no té por de combinar la música clàssica i contemporània, la música popular, el jazz, el free, el pop i el flamenc. La proposta es podrà gaudir aquest diumenge, a les 18h, al Teatre la Faràndula de Sabadell.
Completaran el programa del concert l'estàndard del jazz Sophisticated Lady, de Duke Ellington, considerat un dels compositor més influents d'aquest gènere. I dues propostes de Leonard Bernstein: l'obertura de Candide i West Side Story, dos caramelets amb els quals el públic completarà una sessió musical estimulant i plena de colors musicals.
El pianista Marco Mezquida i l'Orquestra Simfònica del Vallès estaran dirigits per Víctor Pablo Pérez. Les entrades es poden adquirir en línia a partir dels 14 euros.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Jordi Boixaderas, un científic nuclear a la Villarroel
-
Cultura i oci
'La Ilíada' amb visió de gènere: un nou club de lectura a la Biblioteca Vapor Badia
-
Cultura i oci
'Dorayakis', el nou tema de Flashy Ice Cream i 31FAM rodat per tot Sabadell
-
Cultura i oci
L'Embassa't 2026 completa el cartell amb Mishima i El Petit de Cal Eril
-
Cultura i oci
Màrius Serra: "El món del segle XXI tendeix al desconcert, només els fanàtics mantenen certeses absolutes”
-
Cultura i oci
Roger Canals: "El que connecta la música a través del temps és l’emoció"