ARA A PORTADA
'La Perla de las Antillas', concert d'òpera a l'Acadèmia de Belles Arts
L'actuació comptarà amb la soprano Indira Ferrer, qui ha cantat com a solista a prestigioses sales de concer
- 'La Perla de las Antillas', concert d'òpera a l'Acadèmia de Belles Arts
Publicat el
24 de març de 2023 a
les 14:42
Actualitzat el
24 de març de 2023 a les
19:28
El Cicle de Música Clàssica de l'Acadèmia de Belles Arts proposa un nou concert operístic aquest divendres, a les 19.30h, amb La Perla de Las Antillas.
El concert comptarà amb la soprano Indira Ferrer, qui ha cantat com a solista a prestigioses sales de concert com el Palau de la Música Catalana, el Gran Teatre del Liceu i la Faràndula de Sabadell. També a teatres internacionals com el König Albert Theatre, el Teatre Nacional de Cuba o el Palau Museu Vergara de Chile entre altres.
Al piano, hi haurà Manuel Ruiz, qui ha estat Premi d'Honor per el Conservatori Superior de Música del Liceu de Barcelona. Treballa com a repartorista en el Conservatori del Liceu i, a més, col·labora habitualment amb el Cor i Orquestra del Gran Teatre del Liceu en la direcció i representació d'obres com la Flauta Màgica, Allegro Vivace i Hänsel & Gretel.
L'entrada té un preu general de 7 euros, mentre que per als membres col·laboradors de l'Acadèmia és gratuït; per als estudiants, 4 euros; i per als estudiants del conservatori Municipal de Música de Sabadell, 3 euros.
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Jordi Boixaderas, un científic nuclear a la Villarroel
-
Cultura i oci
'La Ilíada' amb visió de gènere: un nou club de lectura a la Biblioteca Vapor Badia
-
Cultura i oci
'Dorayakis', el nou tema de Flashy Ice Cream i 31FAM rodat per tot Sabadell
-
Cultura i oci
L'Embassa't 2026 completa el cartell amb Mishima i El Petit de Cal Eril
-
Cultura i oci
Màrius Serra: "El món del segle XXI tendeix al desconcert, només els fanàtics mantenen certeses absolutes”
-
Cultura i oci
Roger Canals: "El que connecta la música a través del temps és l’emoció"