ARA A PORTADA
-
-
Castellar del Vallès La B-124 espera un reasfaltatge integral mentre acull més autobusos entre Castellar i Sabadell Marc Béjar Permanyer
-
Diners El Banc Sabadell concentra la seva activitat corporativa de Catalunya a Sant Cugat Albert Acín Serra
-
Sabadell Preparen nous aparcaments al barri de 'Las Latas' pel creixement urbanístic de la zona Aleix Pujadas Carreras
-
Sabadell FOTOS | Una espectacular tromba d'aigua descarrega a Sabadell i el Vallès amb força Jan Cañadell Puigmartí | Marc Béjar Permanyer
- Un bon Mercantil cau davant el Barça
Publicat el
17 de setembre de 2023 a
les 10:01
La carrera musical de Triquell sembla imparable. I és que el jove ha rebut una proposta de TVE per participar al Benidorm Fest, festival on es tria qui representarà Espanya a Eurovisió. Tot això arriba després que els eurofans d'Andorra triessin la seva cançó 'Jugular' per representar al país en l'OGAE Song Contest d'enguany, un concurs virtual creat per aficionats que se celebrarà el 25 de novembre.
L'oferta ja ha arribat a Triquell. I s'ho està pensant, tal com va confessar en una entrevista a RAC1: "Ho he de valorar i consultar amb el meu equip". Pel jove l'opció no estava al seu "full de ruta" i, encara que ho ha de decidir, considera que "són reptes, oportunitats de promoció". El que té molt clar és que tot el que està vivint és gràcies al seu esforç: "S'han fixat en la música que estem fent, és una pujada de moral".
La proposta de TVE no és casualitat, ja que al principal web espanyol sobre el festival, Eurovision Spain- on els usuaris voten a quin artista voldrien a Eurovisió- Triquell es troba en quarta posició amb 'Jugular'. Tot en uns resultats molt ajustats.
En cas d'acceptar l'oferta, Triquell sumaria aquesta experiència a la d'Eufòria i el premi RAC105 al millor artista revelació. La celebració d'Eurovisió serà a Malmö (Suècia) el pròxim maig i el Benidorm Fest el 3 de febrer del 2024. Hi veurem a Triquell?
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Quan les dents de l’avi esdevenen una joia
-
Cultura i oci
Marc Catalán: "El gènere fantàstic ens apropa a la realitat més del que ens n'allunya"
-
Cultura i oci
Joventuts Musicals premia 70 anys de fidelitat del Diari
-
Cultura i oci
Les imatges més espectaculars de la gala Sabadell Aixeca el Teló 2026
-
Cultura i oci
La gala Sabadell Aixeca el Teló avança les històries que ens robaran el cor
-
Cultura i oci
Fèlix Colomer, nominat als Premis Emmy Internacional per ‘Temps mort’