ARA A PORTADA
Quim Torra presentarà 'Armand Obiols, d'una fredor que crema' al Casal Pere Quart
La Secció d'Arts i Lletres de la Fundació Bosch i Cadellach organitza l'acte
- Quim Torra presentarà 'Armand Obiols, d'una fredor que crema' al Casal Pere Quart
Publicat el
07 de març de 2024 a
les 12:00
Actualitzat el
08 de març de 2024 a les
23:52
La Secció d'Arts i Lletres de la Fundació Bosch i Cardellach organitza la presentació del llibre de l'expresident de Catalunya Quim Torra, Armand Obiols, d'una fredor que crema, el dimecres 13 de març, a les 19h, al Casal Pere Quart.
La presentació anirà a càrrec de l'autor, Quim Torra, de la traductora i experta en Mercè Rodoreda, Anna Maria Saludes, i l'actriu Araceli Bruch. L'acte estarà presentat per Anton Carbonell, coordinador de la Secció d’Arts i Lletres.
Armand Obiols, d'una fredor que crema és la biografia d'un d'Armand Obiols, pseudònim de Joan Prat, membre de la provocadora Colla de Sabadell. L'expresident, editor i escriptor Quim Torra hi ha dedicat molts anys d'estudi i traça un perfil complet "d'un intel·lectual de talla europea amb un pensament polític que sobta, avui dia, per la independència de criteri".
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Sabadell, a punt d'estrenar una Ventafocs amb “aires de Broadway”
-
Cultura i oci
Jose Luis Castet: "Hem picat molta pedra perquè l'Observa sigui un èxit"
-
Cultura i oci
10 concerts a l'Embassa't d'artistes imperdibles (que encara no coneixes)
-
Cultura i oci
Alosa: "El cervell reconeix la música tradicional i vibra el cos"
-
Cultura i oci
Laia Codina publica a l'Argentina un àlbum sobre la maternitat "allunyada d'estereotips idealitzats"
-
Cultura i oci
El Seguici de la Salut omple el Centre amb l’estrena del Bou i el retorn de les Granotes del Ripoll