ARA A PORTADA
Quin és el llibre de la teva vida? Comparteix-lo amb nosaltres
Cultura i oci
S'acosta Sant Jordi i toca recuperar algunes de les millors històries
- Benvingut, Mr. Killers
Publicat el
18 d’abril de 2024 a
les 09:45
Actualitzat el
22 d’abril de 2024 a les
12:44
S'acosta una de les jornades més especials de l'any. La diada de Sant Jordi arriba amb aroma a roses i llibres. En aquests dies previs a l'esperada cita, volem que participeu amb nosaltres per trobar les històries més especials que heu llegit.
Quin és el vostre llibre de vida? Què us va transmetre? Quan el vau llegir? Per què es va convertir en tan important? Volem que ens expliqueu anècdotes que us han lligat per sempre a unes pàgines. Un viatge, un instant, un record vinculat a les lletres d'una obra gravada a foc en la vostra memòria. Visiteu la vostra biblioteca personal i compartiu-la amb nosaltres.
Com sempre, també ho podeu fer enviant un whatsapp al 682 146 542 o amb un correu electrònic a sabadell@diaridesabadell.com.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Cultura i oci
Els Saballuts queden cinquens a la jornada de dissabte del Concurs de Castells
-
Cultura i oci
Tot és dolç amb Rodney Homar
-
Cultura i oci
Jordi Campoy: "Els defectes, lluny de fer-nos imperfectes, ens fan únics"
-
Cultura i oci
El Diari de Sabadell rep la Batuta d’Honor de Joventuts Musicals
-
Cultura i oci
‘Uptime’, una reflexió sobre la pèrdua de privacitat
-
Cultura i oci
Òscar Lanuza: "En temps d'immediatesa, cada vegada hi ha més gent que busca una experiència com l'òpera"