L'Embassa't organitza una jornada adreçada a professionals del sector musical, educatiu i cultural

Serà el dijous durant tota la tarda, amb dues taules de debat

  • Imatge de recurs de l'Embassa't -
Publicat el 09 de maig de 2025 a les 18:15
Actualitzat el 09 de maig de 2025 a les 18:16

L’Embassa’t organitza una jornada adreçada a professionals amb dues taules de debat:  una sobre la relació entre música i educació i una altra sobre la sostenibilitat en els festivals culturals. Sota el nom Jornada Embassa’t Pro, aquest dijous entre les 15h i les 20h s’hi trobaran professionals del sector cultural, musical i educatiu. 

Primer serà una taula de debat sobre educació i música, amb la participació de Lu Rois, cantant i pianista; Joan Chamorro, músic i director de la Sant Andreu Jazz Band; Dani Castellanos, director de la Casa de la Música de Manresa; i Jan Garrido i Rikki Arjuna, membres del grup de música Xiula. 

A la taula de debat de festivals culturals i sostenibilitat, hi haurà Eva Freixa i Laia Sucarrats, del Festival Cantilafont; Pere Albert, d’Ecofestes; i Yacine Belahcene, músic. 

Les taules de debat es plantegen com a espais dinàmics, creatius i col·laboratius, on l’intercanvi d’idees entre públic i ponents ajudi a dibuixar els primers passos cap a un model més sostenible, inclusiu i conscient.