ARA A PORTADA
-
-
Surt de la presó Santi Laiglesia, principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany Aleix Pujadas Carreras
-
-
El comerç de Sabadell inicia unes rebaixes amb fortes expectatives de vendes per l'arribada del fred Marta Ordóñez
-
Familiars alerten un cos desconegut a la funerària de Sabadell abans de la seva cerimònia: "El difunt real era a Cerdanyola" Sergi Gonzàlez Reginaldo
Abren una cuenta en favor de las víctimas de las riadas de Pakistán
Publicat el 23 d’agost de 2010 a les 16:50
Actualitzat el 23 d’agost de 2010 a les 18:31
La comunidad pakistaní sabadellense se está organizando para ayudar a sus compatriotas a salir de la grave crisis humanitaria que están sufriendo por las fuertes lluvias y las riadas. La Asociación Pakistaní del Vallès ha abierto una cuenta (2100-3657-13-2100475361, en La Caixa) para recoger los donativos que entidades y particulares quieran destinar a paliar la catástrofe.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Una rehabilitació d'Harquitectes, finalista dels premis Mies van der Rohe
-
Sabadell Creu Roja Sabadell reparteix prop de 4.500 joguines a 1.430 infants per Nadal
-
Sabadell
Una quinzena de persones sense llar es refugien a l'espai nocturn activat per les baixes temperatures a Sabadell
-
Sabadell
Veus històriques dels comerciants de Ca n'Oriac: "Sobrevivim gràcies al tracte humà, el servei proper i la relació de confiança"
-
Sabadell
El conseller Ordeig avança que les restriccions per la pesta porcina s’aixecaran dos mesos després de l’últim positiu detectat
-
Sabadell
FOTOS | Marxen els Reis i tornen els amics: així s'ha viscut la tornada a l'escola a Sabadell