
ARA A PORTADA
La parròquia de Sant Vicenç «porta la pau» al conflicte d’Israel i Gaza
Publicat el 29 d’agost de 2014 a les 17:07
«No direm que nosaltres hi vam portar la pau evidentment. Però sí que hi vam pregar cada dia i que vam celebrar cinc misses per la pau. I, com que l’alto el foc es va anunciar quan nosaltres hi érem, ens agrada pensar que potser la nostra petita aportació va ser aquella petita volva que acaba trencant una branca ja plena de neu».
Qui així parla és el rector de Sant Vicenç, Alfons Gea, que hi dirigit als 51 valents creualtencs que, desafiant els consells d’ambaixades i la lògica mediàtica, van pelegrinar a Terra Santa malgrat el conflicte que feia volar coets i míssils d’una banda a l’altra.

Notícies recomenades
-
Sabadell L'esquema de les vetlladores a l'escola, en un curs amb més complexitat a l'aula: "Hem perdut la meitat d'hores"
-
Sabadell Un segle de vida, amor i energia inesgotable: "He tingut molta sort i m'he sentit molt estimada sempre"
-
Sabadell L’Aplec de Jonqueres celebra la 38a edició
-
Sabadell Diversos ciutadans se sumen a un manifest de suport al regidor independent Gabriel Fernàndez
-
Sabadell El Torrent de Colobrers, tancat per tasques de manteniment
-
Sabadell Desallotgen un pis a la Creu Alta per generar "situacions de conflicte i incivisme al barri"