ARA A PORTADA
-
-
-
Badia tindrà un nou pol econòmic i residencial a tocar de l'Ikea: "És un dia històric" Marc Béjar Permanyer
-
Compte enrere per l'entrada en vigor de la nova etapa de la ZBE a Sabadell: què cal saber? Jan Cañadell Puigmartí
-
"Volem instaurar un servei de taxi subvencionat i rutes d'autobús a demanda mitjançant una app i IA" Jan Cañadell Puigmartí
La celebració de l'Aplec de la Salut inunda la ciutat de tradición
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el 08 de maig de 2015 a les 20:11
Malgrat que és dilluns quan es celebra la festivitat de la Mare de Déu de la Salut els actes del tradicional Aplec ja van començar dijous. Mig centenar de propostes que inunden la ciutat en la que ja s’anomena Festa Major de primavera. Ni les ventades del passat desembre han evitat que aquesta tradició desaparegui del calendari festiu local. Des de que es va conèixer l’abast dels efectes de les ventades del passat desembre, s’ha prioritzat els espais a on calia retirar els arbres per tal d’evitar riscos a la ciutadania i al propi bosc, així com garantir algunes de les celebracions que es duen a terme al Rodal de Sabadell. Entre elles figura l’Aplec de la Salut. Una festa que enguany tornarà a oferir propostes culturals, lúdiques i esportives per a totes les edats. Caldrà, però, fer cas de la senyalització que s’ha instal·lat al bosc per garantir la seguretat dels milers de ciutadans que dilluns es desplaçaran fins al Parc de la Salut per gaudir de la festa i un gran ventall d'activitats.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Les Escolàpies tindran un grau d’integració social
-
Sabadell
Ca n’Oriac es bolca amb la història de supervivència d'una nena de Sabadell: "El barri mai gira l’esquena a qui ho necessita”
-
Sabadell
Afectacions al trànsit del centre de Sabadell per obres a diversos carrers
-
Sabadell
Mor Andreu Segura, conegut col·leccionista i tintinaire sabadellenc
-
Sabadell
Una taula rodona recorda el naixement de la revista 'Can Oriach'
-
Sabadell
La Marató de 3Cat beca un projecte d'investigació de Sabadell: "Serà una alternativa sanitària a tractaments actuals"