ARA A PORTADA
La grip intestinal possible causa de la mort d’ànecs al Parc i al Ripoll

- Els dos últims sabadellencs del 2017
Publicat el 17 d’agost de 2015 a les 19:24
Actualitzat el 26 de febrer de 2021 a les 13:35
Les anàlisis practicades als 13 ànecs morts al Parc de Catalunya i als 13 morts al riu Ripoll, sense signes de violència durant la primera setmana d’agost, apunten a que una grip intestinal podría sera la causa principal de la mort dels exemplars del Parc de Catalunya.
Els resultats s’han obtingut en un laboratori acreditat del Col.legi europeu de patòlegs, que ha pogut apreciar la presència de nombrosos organismes compatibles amb criptosporidis i sobrecreixement bacterià que han causat un procés septicèmic que es pot determinar com a causa de la mort.
Pel que fa les anàlisis practicades amb els exemplars del Riu Ripoll, el botulisme del tipus C és la principal causa tal i com indiquen les anàlisis portades a terme per la Generalitat de Catalunya.
Notícies recomenades
-
Sabadell L’Entesa per Sabadell s'oposa al projecte d’aparcament a l’Eix Macià: "Està qualificat per a equipaments"
-
Sabadell Retalls de la memòria de Sabadell ‘made in’ Xile
-
Sabadell Quins són els reptes principals de Can Puiggener per assolir una transformació real?
-
Sabadell Concentració simbòlica a les portes de l'Ajuntament en suport a la flotilla
-
Sabadell Què li passa al teu vehicle quan poses el combustible equivocat i què cal fer?
-
Sabadell Inspira Arrels organitza la Fontada de la Salut: una jornada cultural i tradicional