ARA A PORTADA
La grip intestinal possible causa de la mort d’ànecs al Parc i al Ripoll
- Els dos últims sabadellencs del 2017
Publicat el
17 d’agost de 2015 a
les 19:24
Actualitzat el
26 de febrer de 2021 a les
13:35
Les anàlisis practicades als 13 ànecs morts al Parc de Catalunya i als 13 morts al riu Ripoll, sense signes de violència durant la primera setmana d’agost, apunten a que una grip intestinal podría sera la causa principal de la mort dels exemplars del Parc de Catalunya.
Els resultats s’han obtingut en un laboratori acreditat del Col.legi europeu de patòlegs, que ha pogut apreciar la presència de nombrosos organismes compatibles amb criptosporidis i sobrecreixement bacterià que han causat un procés septicèmic que es pot determinar com a causa de la mort.
Pel que fa les anàlisis practicades amb els exemplars del Riu Ripoll, el botulisme del tipus C és la principal causa tal i com indiquen les anàlisis portades a terme per la Generalitat de Catalunya.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Es queden atrapats al lavabo i els han de rescatar els Bombers
-
Sabadell
Reparen les escales mecàniques de l'estació de Rodalies del Nord després de gairebé un any fora de servei
-
Sabadell
Dissabte passat per aigua a Sabadell: consulta la previsió del cap de setmana
-
Sabadell
Marta Madrenas defensa a Sabadell l’enduriment contra la multireincidència amb la nova llei de Junts
-
Sabadell
Desencallen el futur dels nous pisos de lloguer assequible de Can Llong
-
Sabadell
Renoven l'enllumenat del passeig dels Almogàvers