ARA A PORTADA
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
-
Castellar del Vallès Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF Marc Béjar Permanyer
Publicat el
15 de setembre de 2016 a
les 16:58
Actualitzat el
16 de setembre de 2016 a les
19:39
El conseller de Salut de la Generalitat, Antoni Comín, ha visitat aquest matí els treballadors de la Clínica del Vallès. Aquesta trobada va ser un compromís del conseller amb el Comitè d'Empresa que va prometre visitar els treballadors un cop finalitzat el procés de finalització de les derivacions de pacients del Parc Taulí.
La finalització de l'acord entre l'Hospital de Sabadell i la Clínica del Vallès, ha suposat una reformulació de treballadors, pacients i del pressupost públic. Tres eixos que Comín celebra que s'hagin fet amb el menor impacte possible: «Ens vam comprometre amb el Comitè a complir tres condicions: que no hi hagués acomiadaments, que no afectés els pacients, i que no perjudiqués el pressupost de la Generalitat. Avui podem afirmar que tot això s'ha complert».
El Taulí ha absorbit el 66 per cent de les 3.700 altes anuals que es derivaven a la Clínica del Vallès. L'altre 33 per cent restant, ha anat a parar al Consorci Sanitari de Terrassa. Per poder fer front a aquest volum extra de feina, la Generalitat ha destinat 5 milions d'euros -dels 7,5 milions totals del contracte amb la Clínica del Vallès- al Parc Taulí. Comín ha explicat, també, que aquest procés ha permès «no només no incrementar la despesa pública, sinó reduir-la», perquè «costen menys els serveis al Taulí que a la Clínica del Vallès».
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals
-
Sabadell
"A l'hivern, la gent ni se n'adona": per què les apagades elèctriques tarden més a restablir-se a l'estiu?