ARA A PORTADA
-
-
Surt de la presó Santi Laiglesia, principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany Aleix Pujadas Carreras
-
-
El comerç de Sabadell inicia unes rebaixes amb fortes expectatives de vendes per l'arribada del fred Marta Ordóñez
-
Familiars alerten un cos desconegut a la funerària de Sabadell abans de la seva cerimònia: "El difunt real era a Cerdanyola" Sergi Gonzàlez Reginaldo
Comerç Centre critica el projecte de pacificació del trànsit a Creueta
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el 07 d’octubre de 2016 a les 19:43
El projecte de pacificació del trànsit al sector Centre-Creueta, que es posarà en marxa a finals d’any, no convenç els comerciants del Centre. Argumenten que perjudicarà la mobilitat en aquesta part de la ciutat i que no s’ha fet tenint en compte les necessitats de la zona.dicarà de forma evident i manifesta la mobilitat de vehicles i visitants al centre de la ciutat». D’aquesta forma l’associació Sabadell Comerç Centre han manifestat el seu desacord amb el projecte a la tinenta d’alcalde de Territori, Glòria Rubio.
Els comerciants consideren que, tractant-se d’una prova pilot, seria «del tot imprescindible posar en marxa una sèrie de treballs de monitorització objectiva abans i després de l’inici de la pacificació». La proposta municipal, que respon a una reivindicació veïnal, té com a objectiu millorar el descans dels veïns d‘aquests carrers, la seguretat, la tranquil·litat a la vegada que es pretén fomentar la qualitat ambiental i la mobilitat sostenible.
La proposta inclou la modificació dels sentits de circulació d’alguns carrers i es crearan trams només per a vianants, entre altres actua-
cions. Mesures que afectaran al Centre perquè, com a exemple, s’acabarà «dificultant l’accés des del nord de la ciutat a l’aparcament del Vapor Turull, i també l’accés des del nord als trams inicials de la Rambla», considera l’entitat.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Una rehabilitació d'Harquitectes, finalista dels premis Mies van der Rohe
-
Sabadell Creu Roja Sabadell reparteix prop de 4.500 joguines a 1.430 infants per Nadal
-
Sabadell
Una quinzena de persones sense llar es refugien a l'espai nocturn activat per les baixes temperatures a Sabadell
-
Sabadell
Veus històriques dels comerciants de Ca n'Oriac: "Sobrevivim gràcies al tracte humà, el servei proper i la relació de confiança"
-
Sabadell
El conseller Ordeig avança que les restriccions per la pesta porcina s’aixecaran dos mesos després de l’últim positiu detectat
-
Sabadell
FOTOS | Marxen els Reis i tornen els amics: així s'ha viscut la tornada a l'escola a Sabadell