la festa comença a les 11 del matí i fins a les 2 hi haurà tallers de maquillatge, música, espectacles i, com no, campanades.
ARA A PORTADA
-
El Centre Ocupacional Xalest surt al carrer per reivindicar la inclusió amb la 14a Festa a la Ciutat Redacció
-
-
Geoskop, la startup sabadellenca que preveu el clima a 20 anys vista, s’alia amb l’energètica italiana Plenitude Redacció
-
Un any del nou CUAP a Santa Perpètua: 55.000 visites i un 4% de derivacions a l'hospital Marc Béjar Permanyer
-
Els més petits acomiadaran l’any amb una festa al Passeig
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
30 de desembre de 2016 a
les 20:30
El Passeig de la Plaça Major és durant aquestes festes el punt d’atracció de grans i petits que participen de les diferents activitats organitzades. Si avui toca acomiadar l’any amb una festa infantil, aquest divendres un espectacular carilló de la companyia La Tal anunciava el compte enrere. Els engranatges del rellotge es movien i els personatges que imitaven el moviment dels ninots d’aquests aparells sortien a l’escenari al ritme del carilló, alhora que un personatge s’encarregava d’explicar diferents històries. L’actuació va atraure una gran quantitat de públic que també va participar de les diferents propostes incloses al programa Teixint el Nadal presidides per un gran teler en el què s’hi van entrellaçant els desitjos dels sabadellencs. Aquest dissabte
la festa comença a les 11 del matí i fins a les 2 hi haurà tallers de maquillatge, música, espectacles i, com no, campanades.
la festa comença a les 11 del matí i fins a les 2 hi haurà tallers de maquillatge, música, espectacles i, com no, campanades.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Sabadell acumula 8,1 mm de pluja fins a mig matí en un dissabte marcat pels ruixats
-
Sabadell
Una plaça amb "massa ciment": veïns del sud reclamen més verd a la Picasso
-
Sabadell
Es queden atrapats al lavabo i els han de rescatar els Bombers
-
Sabadell Detenen un home a Sabadell per intentar segrestar un nen de set anys
-
Sabadell
Reparen les escales mecàniques de l'estació de Rodalies del Nord després de gairebé un any fora de servei
-
Sabadell
Dissabte passat per aigua a Sabadell: consulta la previsió del cap de setmana