
ARA A PORTADA
Sense acord a la reunió del quatripartit sobre el relleu a l’alcaldia
Publicat el 30 de juny de 2017 a les 20:43
Actualitzat el 02 de juliol de 2017 a les 21:55
Les forces del quatripartit (UpC, Crida, ERC i Guanyem Sabadell) van celebrar divendres una nova reunió per abordar el relleu a la alcaldia dos anys després de la investidura de Juli Fernàndez com a president de la corporació, tal i com recollia el pacte de govern signat per les quatre forces. Però sembla que no tots els grups interpreten de la mateixa manera l’acord signat al 2015. UpC ho té clar: l’alcalde havia de posar a disposició del quatripartit el seu càrrec al 2017 i per fer el relleu s’havien de tenir en compte els resultats de les eleccions municipals.
La reunió es va acabar sense acord i serà l’assemblea que aquest dissabte farà Unitat pel Canvi la que haurà de decidir que faran. Josep López, membre de la coordinadora d’UpC (que representa a ICV, EUiA i Podem), ha reiterat que el candidat d’UpC, Joan Berlanga, ha de ser el proper alcalde ja que va ser la formació més votada del quatripartit i la segona amb més vots dels grups municipals.

Notícies recomenades
-
Sabadell Reparen la vorera de l’escola Teresa Claramunt fins a final d’agost
-
Sabadell VÍDEO | Veïns de Can Llong denuncien l'aparició de "milers" de paneroles
-
Sabadell Consulta el programa de la Festa Major de la Creu de Barberà 2025
-
Sabadell Francesc Mauri: "Hem de ser conscients que la calor mata"
-
Sabadell FOTOS | L'avinguda d'Estrasburg, tallada al trànsit per reparacions de l'asfalt
-
Sabadell Sobrevolant Sabadell el 1993: així ha canviat la ciutat i la resta de municipis vallesans en les últimes dècades