ARA A PORTADA
Menors no acompanyats
Publicat el
06 de febrer de 2018 a
les 18:46
Actualitzat el
08 de juny de 2018 a les
10:20
En els últims mesos estan arribant al nostre país molts immigrants menors no acompanyats. Es troben amb un sistema de protecció de la infància i l’adolescència que presenta serioses mancances, que no funciona. I per tant no és capaç de donar la resposta que aquestes persones es mereixen.
A Catalunya hi ha més de 7.000 menors que han estat retirats a les seves famílies, 44.000 a tota Espanya. Possiblement alguns no poden estar amb les seves famílies, però segur que són moltíssims menys. El nostre sistema no sap prevenir i pretenent evitar un dany el que fa és generar un altre encara més gran: un menor arrencat de la seva família.
A sobre, en complir els 18 anys són expulsats al carrer sense cap solució per les seves vides, una altra prova del fracàs del sistema. Si les coses es fessin amb criteris renovats, podríem donar millor resposta a aquests menors no acompanyats. És la nostra obligació.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu