ARA A PORTADA
- El PSC de Sabadell denuncia la falta de seguretat per l'ocupació de l'Ajuntament
Publicat el
18 de juny de 2018 a
les 11:34
Actualitzat el
12 d’abril de 2021 a les
12:58
El Partit Socialista de Sabadell denuncia la falta de seguretat de l'Ajuntament al voltant de l'ocupació que es va produïr aquest cap de setmana. En l'ocupació més d'una vintena de persones es van quedar a dormir la nit del divendres al dissabte al consistori, reclamant la llibertat dels pr. Després de negociacions amb el Govern de la ciutat, els ocupants van ser desallotjats a les set de la tarda del dissabte.
El PSC denuncia la poca seguretat que hi ha a l'Ajuntament que permet que es produeixin fets com el d'aquest cap de setmana. A més, el portaveu del grup municipal, Josep Ayuso, qüestiona l'actuació del govern assegurant que «es va deixar fer» i no es va actuar correctament. A més, els socialistes mostren preocupació per la possibilitat que diverses persones poguessin entrar a l'Ajuntament i passejar-se sense cap mena de restricció. Tot i que cap grup municipal ha denunciat que s'hagi entrat als seus despatxos els socialistes posen en relleu el fet que no s'actués abans i que algunes persones poguessin entrar en zones que haurien d'estar tancades per intentar penjar una pancarta.
Segons Ayuso, el regidor de Seguretat, Lluís Perarnau va ordenar a la policia que no actuessin, i a més, tampoc es va identificar a cap de les persones que van ocupar l'Ajuntament. És per això que des del PSC també han demanat la dimissió de Perarnau ja que creuen que la seva actuació davant d'aquestes situacions o d'altres, com la crema reiterada de contenidors, ha estat «nefasta».
Els Socialistes també demanen explicacions a l'Alcalde després que arribessin a un acord amb els CDR perquè desocupessin l'Ajuntament. El portaveu socialista pregunta a Maties Serracant quines accions tirarà endavant i si farà cas d'aquestes reivindicacions.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Acord per a la inserció laboral de 40 persones a l’estiu
-
Sabadell
Consells per als dies més càlids
-
Sabadell
Renfe inicia les obres de reforma del vestíbul de l'estació de Sabadell Sud
-
Sabadell
ERC defensa els nous pressupostos, però avisa el PSC: "S'han acabat les excuses"
-
Sabadell
S'enfronta a nou anys de presó per abusar sexualment d'una menor en una nau industrial de Sabadell
-
Sabadell Demanen més de 33 anys de presó per a un home acusat d'abusar d'una filla i maltractar-ne una altra a Sabadell