ARA A PORTADA
90.000 euros de l'Obra Social 'la Caixa'
En el primer semestre de l'any l'Obra Social de 'la Caixa' ha destinat prop de cent mil euros a projectes socials locals
- 90.000 euros de l'Obra Social 'la Caixa'
Publicat el
16 de juliol de 2018 a
les 15:45
Actualitzat el
16 de juliol de 2018 a les
19:46
L'Obra Social 'la Caixa' ha destinat 90.000 euros a 12 projectes d'entitats socials de Sabadell durant els primers sis mesos de l'any. Amb aquest pressupost s'ha reforçat l'actuació de l'entitat financera amb programes per cobrir mancances especialment importants, com ara, la pobresa de les famílies, la infància i la gent gran, les malalties, les discapacitats i les addiccions, a més de fomentar l'inserció laboral entre els col·lectius en risc o en situació d'exclusió social, la immigració i la marginació social i programes de cultura i educació.
Els projectes subvencionats han estat impulsats per la Corporació Sanitària Parc Taulí de Sabadell, Associació d'Aviadors de la República, Associació Caravas, Fundació Parc Taulí, Fundació Privada Atendis, Associació Neurorehabilitació Ped. Ont. Sala Puigverd, Parròquia Sant Jordi de Sabadell, Associació La Rosada, entre d'altres.
Actualment, l'entitat financera compta amb 22 oficines a la ciutat, en les quals hi treballen un total de 171 empleats.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Es queden atrapats al lavabo i els han de rescatar els Bombers
-
Sabadell
Reparen les escales mecàniques de l'estació de Rodalies del Nord després de gairebé un any fora de servei
-
Sabadell
Dissabte passat per aigua a Sabadell: consulta la previsió del cap de setmana
-
Sabadell
Marta Madrenas defensa a Sabadell l’enduriment contra la multireincidència amb la nova llei de Junts
-
Sabadell
Desencallen el futur dels nous pisos de lloguer assequible de Can Llong
-
Sabadell
Renoven l'enllumenat del passeig dels Almogàvers