ARA A PORTADA
Una perruquera de Sabadell opta al màxim premi d'estilisme internacional
- Dia estiuenc i serè
Publicat el
23 de juliol de 2018 a
les 23:59
Actualitzat el
24 de juliol de 2018 a les
07:34
L'Eugènia Vilalta és una perruquera sabadellenca que va arribar a la ciutat, ara fa dos anys, i que ja acumula altres premis importants del sector de la perruqueria i l'estilisme (que és com en diuen actualment). Vilalta, que té la seva petita perruqueria al carrer de l'Advocat Cirera, està a punt de competir amb els millors professionals del seu sector a nivell mundial. Es tracta del certamen Color Zoom Challenge 2018, que se celebrarà el 30 de setembre a Toronto (Canadà). L'Eugènia Vilalta hi concursarà en la categoria Partner i per això viatjarà fins aquest país en companyia d'un equip de professionals i la seva model.
Tan bon punt arribi a la competició, la seva model serà sotmesa a una sessió fotogràfica per deixar constància del seu aspecte a l'arribada i poder comparar el resultat amb el treball que li apliqui l'Eugènia. Sota la mirada de sis mil persones, el professional ha de treballar en directe, i aplicar color i tall, però també és important l'aspecte final de la model, maquillatge i vestuari.
Els concursants han de basar les seves creacions en la col·lecció Goldwell d'aquesta temporada, que s'ha inspirat en el color dels minerals. L'any passat, que Vilalta quedar tercera, explica que la línia de Goldwell era molt més fosca i aquest any és tot el contrari, amb molta llum. Aquesta prestigiosa marca de cosmètics està representada a Espanya per la coneguda casa de cosmètica Bella Aurora, que basa els seus productes en l'alta qualitat del color.
L'Eugènia, abans d'instal·lar-se a la nostra ciutat, havia tingut una perruqueria al barri barceloní de Sarrià-Sant Gervasi, i durant uns anys es va traslladar a treballar a Gijón. Va arribar a Sabadell, ara fa dos anys, i ens diu que s'hi troba molt bé. Vilalta afegeix que tot i que ella no és sabadellenca, el seu avi sí que ho era.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu