ARA A PORTADA
-
Sabadell “Quan plou, és una odissea”: el temporal torna a posar Rodalies contra les cordes Jan Cañadell Puigmartí
-
-
-
Cerdanyola del Vallès La Biblioteca Central de Cerdanyola, tancada a causa dels greus danys provocats per l’aiguat Redacció
-
Sabadell Nou ES-Alert a Sabadell per la previsió de pluges torrencials aquest dilluns Jan Cañadell Puigmartí
- Petits núvols taparan el sol
Publicat el
29 d’agost de 2018 a
les 10:50
Actualitzat el
29 d’agost de 2018 a les
10:56
La Policia Municipal ha denunciat dos conductors en les últimes hores per conduir superant la taxa màxima d'alcohol permesa. El primer cas és un home de 43 anys que va donar 0,41 mg/l en un control al carrer de Fernando Poo a les 20:05h. El denunciat conduïa un cotxe.
El segon denunciat és un jove de 27 anys que es va passar un semàfor en vermell al carrer de Vilarrúbias, 1, a les 02:45h i posteriorment va doblar la taxa d'alcohol, ja que va donar 0,59 mg/l quan el límit és de 0,25 mg/l. En els dos casos la policia els ha denunciat administrativament i va immobilitzar el vehicle.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Smatsa celebra mig segle a Sabadell amb un homenatge als treballadors que han fet possible la seva història
-
Sabadell
Pedro Sánchez convoca eleccions generals anticipades
-
Sabadell
"Quan una comunitat s’organitza, és capaç de fer coses enormes": l’Escola Concòrdia es recupera després de les pluges
-
Sabadell
Francesc Torralba: "L’esperança no és una forma d’escapar del mal, però no es deixa vèncer pel desànim"
-
Sabadell
Sabadell inicia la recuperació de la normalitat després de l’episodi de pluges
-
Sabadell
Del soterrament del tren a la Gran Via