ARA A PORTADA
-
Un univers cultural inimitable: deu cites imprescindibles més enllà de Sabadell i Terrassa Marc Béjar Permanyer
-
-
Els teus fills pagaran més per quedar-se a dinar a l'escola: quant s'encareix el menjador? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Terratrèmol a Junts per Sabadell: Lluís Matas vol ser candidat mentre el partit l’intenta expulsar Albert Acín Serra
-
Futbol sala de nivell en el Torneig de Grups Arrahona FS
- Diada amb sol i calor
- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el
10 de setembre de 2018 a
les 00:56
El futbol sala va ser gran protagonista en el Pavelló Sud aquesta Festa Major sota l'organització, com sempre impecable, de Grups Arrahona FS. L'experiència del seu president Víctor Gómez és una garantia. Aquesta 9a edició del Torneig va oferir una primera part de triangulars entre equips de diferents categories de base per culminar amb un quadrangular de coneguts veterans del futbol sala sabadellenc. El triomf va ser pel combinat Arrahona 2000 que en la final va superar per 3-1 a Grups Arrahona. En el duel de consolació, Cueirs va golejar a Gràcia (8-3). Malgrat els anys i alguns quilets de més, la qualitat es manté.
La segona part, diumenge, va oferir unes 12 Hores de molt nivell, amb equips que preparen la pròxima temporada de futbol sala en les seves categories. El Trinitat Nova es va convertir en l'indiscutible guanyador fent les delícies del públic amb el seu joc vistós i incisiu. En la final va superar amb solvència al Dante (5-1), un equip que havia guanyat en edicions anteriors. En les semifinales, el campió va vèncer a Street Style (4-1) i el Dante al Sansur (2-1).
A l'altra banda de la ciutat, el Pavelló Nord, es va disputar el torneig anomenat de l'esportivitat. Els participants són els equips que millor comportament van tenir la temporada anterior en la lliga organitzada per . El campió d'aquesta 24a edició va ser el Gary Futsal, seguit d'Arlekinats, Mumbu Kids i Superbibientes Team.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Sabadell En Comú proposa cinc mesures per revitalitzar Torre-romeu i reclama més inversió al barri
-
Sabadell
Consulta les afectacions al trànsit per la Passada de Sant Antoni Abat
-
Sabadell
Tanca el Club d'Avis de la plaça del Vallès: "Ningú vol reemplaçar la junta actual"
-
Sabadell
El sector immobiliari es tornarà a reunir a Sabadell en el tercer Ments Brillants
-
Sabadell
Un any del trasllat del mercat ambulant de Campoamor: “Les opinions estan dividides”
-
Sabadell
Els autobusos de Sabadell (TUS) tornen a batre rècord d’usuaris amb 17,7 milions de viatges