ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
Rumba i ball a l'embelat

- Diada amb sol i calor
Publicat el 10 de setembre de 2018 a les 12:18
Diumenge a la nit el grup 'Ai Ai Ai' va fer aixecar els veïns dels seients i moure els peus a ritme de rumba catalana. Centenars de persones van gaudir de l'espectacle del primer grup que va enregistrar un disc de rumba en català. Aprofitant el seu 25è aniversari, el grup capitanejat per Rafalito Salazar, va fer un repàs per les rumbes més exitoses dels seus cinc discos.
"Fer rumba catalana és una idea que ara semblaria normal, però que en aquell moment semblava una temeritat, tenint en compte que la rumba s’escoltava principalment en ambients marginals i de parla castellana" recorda Salazar. Va ser cofundador, junt amb en Pep Lladó, del grup 'Ai Ai Ai', el 28 de setembre del 1991.
Nens, joves i grans palmejaven i movien els cos energèticament. Els més grans seien de tant en tant per repostar forces - la rumba és molt canyera!- mentre els més petits continuaven la festa saltant i ballant sense descans.
Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell, entre els municipis avisats per "perill alt d'incendi", emmarcat en el Pla Alfa
-
Sabadell El correbars de la Festa Major de Sabadell d'aquest any ja té temàtica
-
Sabadell FOTOS | Les temperatures han assolit els 38,1 °C aquest cap de setmana a Sabadell
-
Sabadell Sabadell deixa empremta en la primera diada castellera nòrdica a Estocolm
-
Sabadell Com conviuen els sabadellencs amb l’onada de calor extrema?
-
Sabadell Ensurt per un incendi de matolls a Sabadell