ARA A PORTADA
Un error administratiu obliga a retirar un concurs del servei de neteja de l'Ajuntament

- Arriba el fred i la pluja
Publicat el 25 d’octubre de 2018 a les 18:05
Actualitzat el 26 d’octubre de 2018 a les 12:57
Un error administratiu inhabilita el concurs d'adjudicació del servei de neteja dels equipaments municipals. El contracte havia de servir per unificar la gestió de les tres empreses i per millorar les condicions laborals dels seus treballadors. En el ple municipal d'aquest dijous, el segon tinent d'alcalde, Juli Fernàndez, ha entonat el mea culpa que suposa ara recomençar un procés que es va iniciar el mes de juny.
L'error detectat pel govern local és que el plec de condicions recollia que aquella empresa que oferís un preu per hora més alt en seria l'adjudicatària. "S'ha detectat un error", ha assumit Fernàndez, que ha indicat que en el tràmit "no és esmenable".
Notícies recomenades
-
Sabadell L'esquema de les vetlladores a l'escola, en un curs amb més complexitat a l'aula: "Hem perdut la meitat d'hores"
-
Sabadell Un segle de vida, amor i energia inesgotable: "He tingut molta sort i m'he sentit molt estimada sempre"
-
Sabadell L’Aplec de Jonqueres celebra la 38a edició
-
Sabadell Diversos ciutadans se sumen a un manifest de suport al regidor independent Gabriel Fernàndez
-
Sabadell El Torrent de Colobrers, tancat per tasques de manteniment
-
Sabadell Desallotgen un pis a la Creu Alta per generar "situacions de conflicte i incivisme al barri"